پیشرفت چشمگیر بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور
پیشرفت چشمگیر بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور

پیشرفت چشمگیر بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور به گزارش تایسیز نیوز،مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداري تبريز در جمع خبرنگاران گفت:پیشرفت چشمگیر بزرگترین پروژه زیست محیطی کشورمدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداري تبريز گفت : باتوجه به موانع طبیعی که بر سر راه بزرگترین پروژه زیست‌محیطی کشور قرار گرفته بود با پشتکار و همت عزیزان‌مان در […]

پیشرفت چشمگیر بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور


به گزارش تایسیز نیوز،مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداري تبريز در جمع خبرنگاران گفت:
پیشرفت چشمگیر بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداري تبريز گفت : باتوجه به موانع طبیعی که بر سر راه بزرگترین پروژه زیست‌محیطی کشور قرار گرفته بود با پشتکار و همت عزیزان‌مان در قرارگاه خاتم الانبیاء این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.
علیرضا اصغری افزود : خاکبرداری، تسطيح ترانشه جنوبي و كف سلول شماره دو به اتمام رسیده و آماده شاتكريت و اجراي لاينينگ سطوح می‌باشد.

اصغری ادامه داد : تقریبا شصت هزار متر مکعب از سلول شماره سه خاکبرداری شده است و در حدود سی هزار متر مکعب باقی مانده که ان‌شاءالله به زودی این مقدار نیز برداشته می‌شود و عملیات خاکبرداری سلول شماره سه نیز به اتمام می‌رسد.

او اضافه کرد : از مجموع دو میلیون متر مکعب خاکبرداری که از سلول‌های دفن چهار و پنج باید انجام شود حدوداً ششصد هزار متر مکعب برداشته شده و روزانه نیز به این مقدار افزوده می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند ابراز داشت : طراحی و مطالعات سلول های دفن پسماندهای شهری و تصفیه خانه شیرابه تبریز در مرحله اتمام قرارگرفته تاپس ازتکمیل موردتاییدکارشناسان امر قرارگیرد.

وی در آخر از زحمات قرارگاه خاتم الانبیاء تقدیر و تشکر کرده و گفت : برای رسیدن به آرمان شهر تبریز باید تمامی ارگان‌ها دست در دست هم دهند و با توکل بر حضرت منان، استفاده از نیروهای متخصص، تلاش و پشتکار در راه رسیدن به اهداف خود گام بردارند