پیش‌بازی پاختاکور- تراکتور/ بازگشت به آسیا بعد از ۳ سال
پیش‌بازی پاختاکور- تراکتور/ بازگشت به آسیا بعد از ۳ سال

پیش‌بازی پاختاکور- تراکتور/ بازگشت به آسیا بعد از ۳ سال تراکتور بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶، چهار دوره متوالی در آسیا حضور داشت که در سال ۲۰۱۶ توانست از گروهش صعود کند و و حالا شاگردان خطیبی که در اولین بازی‌شان باید با پاختاکور بازی کنند، امیدوارند که عملکرد خوبی در رقابتهای این فصل داشته […]

پیش‌بازی پاختاکور- تراکتور/ بازگشت به آسیا بعد از ۳ سال

تراکتور بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶، چهار دوره متوالی در آسیا حضور داشت که در سال ۲۰۱۶ توانست از گروهش صعود کند و و حالا شاگردان خطیبی که در اولین بازی‌شان باید با پاختاکور بازی کنند، امیدوارند که عملکرد خوبی در رقابتهای این فصل داشته باشند.

خاطره خوب از پاختاکور: تنها فصلی که تراکتور از گروهش صعود کرد، مربوط به فصلی بود که تیم ازبکستانی در گروه تراکتور قرار داشت و این تیم اگر چه در بازی رفت با یک گل به پاختاکور باخت اما در بازی برگشت با ۲ گل حریف ازبکستانی‌اش را شکست داد و به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شد هر چند که در این در مجموع دو بازی رفت و برگشت به النصر امارات باخت و از دور رقابتها کنار رفت.

آشنایی با تیم ازبکستانی: پاختاکور که فصل قبل قهرمان لیگ ازبکستان شد، در رقابتهای این فصل و در پایان هفته پنجم، با ۱۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

اگر بخواهیم به سرشناس‌ترین مهره این تیم اشاره کنیم باید سراغ دراگان چران برویم که فصل گذشته در لیگ قهرمانان نشان داد چه بازیکن باکیفیتی است. سردار رشیدوف ۲۹ ساله دیگر مهره خطرناک پاختاکور است