پیش بازی تراکتور – نفت مسجدسلیمان
پیش بازی تراکتور – نفت مسجدسلیمان

پیش_بازی 💡پیش بازی تراکتور – نفت مسجدسلیمان | علیمنصور با تراکتور می‌آید 🔸از ساعاتی دیگر در تبریز دو تیم تراکتور و نفت مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. 🔸وضعیت تراکتور: پرشورها پس قهرمانی در جام حذفی دچار تحولاتی بر روی نیمکت شدند و علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. تراکتور در نقل و انتقالات در […]

پیش_بازی

💡پیش بازی تراکتور – نفت مسجدسلیمان | علیمنصور با تراکتور می‌آید

🔸از ساعاتی دیگر در تبریز دو تیم تراکتور و نفت مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

🔸وضعیت تراکتور: پرشورها پس قهرمانی در جام حذفی دچار تحولاتی بر روی نیمکت شدند و علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. تراکتور در نقل و انتقالات در حسرت جذب مهاجم ماند و مشکل اساسی این تیم در این فصل خط حمله‌اش خواهد بود. مظاهری، سلیمی و انصاری سه خروجی شاخص تراکتور در نقل و انتقالات بودند و باید دید منصوریان چه تدابیری برای جانشینی آنان دیده است.

🔸وضعیت نفت مسجدسلیمان: نفتی ها عملکرد ضعیفی در نقل و انتقالات داشتند تا تیم شایسته فصل گذشته تبدیل به یک مدعی سقوط شود. مجتبی حسینی جوان هدایت نفت را برعهده گرفته است و امیدوار است با حل مشکلات بزرگ باشگاه، بتواند در این فصل نیز مانند فصل گذشته تیمی شایسته و محترم راهی میدان کند.

⛔️محروم و مصدوم: این دیدار بدون محروم و مصدوم برگزار می‌شود.

✅برترین برد تراکتور: تراکتور ۳ – نفت مسجدسلیمان ۰ | ۹۳ و ۹۷

✅برترین برد نفت مسجدسلیمان: نفت ۳ – تراکتور ۰ | ۹۲

🔸تقابل های رودررو: در ۱۳ دیدار گذشته، هفت برد سهم تراکتور بوده است، دو برد سهم نفت و چهار دیدار با تساوی به پایان رسیده است.