پیش بازی تراکتور_پیکان ،بازی سرنوشت ساز
پیش بازی تراکتور_پیکان ،بازی سرنوشت ساز

پیش بازی تراکتور – پیکان؛ بازی سرنوشت ساز 🔸گره کسب سهمیه در بالای جدول‌ و جنگ بقا در پایین جدول‌ هر هفته کورتر می‌شود و احتمالا این رقابت تا هفته پایانی ادامه پیدا خواهد کرد. شاگردان الهامی هم اکنون با ۴۵ امتیاز با تیم های استقلال و سپاهان هم امتیاز هستند و با توجه به رویارویی سپاهان و استقلال […]

پیش بازی تراکتور – پیکان؛ بازی سرنوشت ساز

🔸گره کسب سهمیه در بالای جدول‌ و جنگ بقا در پایین جدول‌ هر هفته کورتر می‌شود و احتمالا این رقابت تا هفته پایانی ادامه پیدا خواهد کرد. شاگردان الهامی هم اکنون با ۴۵ امتیاز با تیم های استقلال و سپاهان هم امتیاز هستند و با توجه به رویارویی سپاهان و استقلال و همچنین دیدار های سخت خارج از خانه فولاد و شهر خودرو برابر گل گهر و صنعت نفت، بهترین فرصت برای تراکتور است که رده دوم را برای خود تثبیت کند.

🔸مسیر دشوار برای بقا: پیکان طی ۴ بازی اخیر خود ۸ امتیاز کسب کرد و توانست کمی به وضعیت خود در جدول‌ سر و سامان ببخشد؛ اما به نظر می‌رسد فرصت سوزی‌های آنها در گذشته اکنون شرایط را برای شاگردان ویسی بسیار سخت‌ کرده است. آبی آسمانی ها طی چهار بازی آتی خود باید برابر تراکتور، صنعت نفت آبادان، استقلال و سپاهان قرار بگیرند. ۴ دیداری که در دور رفت تنها یک امتیاز برای آن ها به ارمغان آورده و شاگردان ویسی برای بقا در لیگ چاره ای جز کسب امتیاز در این بازی ها نخواهند داشت.

🔸تراکتور با ۴۵ امتیاز و تفاضل در رتبه چهارم قرار دارد و پیکان با ۲۳ امتیاز، پانزدهم است.