پیش بازی تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در چارچوب هفته سوم
پیش بازی تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در چارچوب هفته سوم

پیش بازی تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در چارچوب هفته سوم 📃تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در چارچوب هفته سوم بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ روز پنجشنبه ۶ آذر و با قضاوت بیژن حیدری در استادیوم سهند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 🔸جدال تراکتور و سپاهان همواره جذابیت‌های خاص خود […]

پیش بازی تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در چارچوب هفته سوم

📃تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در چارچوب هفته سوم بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ روز پنجشنبه ۶ آذر و با قضاوت بیژن حیدری در استادیوم سهند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

🔸جدال تراکتور و سپاهان همواره جذابیت‌های خاص خود را به دنبال داشته است چرا که هر دو تیم همیشه جزء مدعیان و بالانشینان جدول رده‌بندی بوده‌اند و همین موضوع جذاببت‌ و حساسیت بازی‌های تراکتور و سپاهان را دو چندان کرده است.

🔸طلایی پوشان اصفهانی بعد از قطع همکاری با امیر قلعه نویی برای لیگ بیستم سکان هدایت خود را به محرم نویدکیا سپرده‌اند و محمد رضا ساکت را نیز به بدنه مدیریتی خود اضافه کرده‌اند.

🔸اما در سوی مقابل تراکتوری ها که امسال علیرضا منصوریان را روی نیمکت خود نشانده‌اند به دنبال تغییر و تحولات اخیر هوشنگ نصیرزاده را وارد مدیریت فوتبالی و ورزشی خود کرده‌اند.

🔸تراکتور در دو بازی گذشته خود به دو نتیجه تساوی دست یافته است و سپاهان نیز صاحب یک برد و یک باخت شده است و قطعا نتیجه دیدار پیش‌روی دو تیم روی آینده کاری هر دو سرمربی تاثیرگذار خواهد بود.

🔸نکته جالب تقابل تراکتور و سپاهان وجود بازیکنانی است که سابقه بازی در هر دو طرف مقابل را داشته‌اند که قطعا این امر بر جذابیت‌های بازی خواهد افزود.

🔸هر دو تیم برای این بازی هیچ بازیکن محرومی را به روی خود نمی‌بینند اما مصدومانی دارند که به بازی فردا نخواهند رسید.

🔸نتیجه آخرین تقابل دو تیم در دیدار برگشت فصل گذشته در استادیوم سهند با حساب دو بر یک به نفع تراکتور به پایان رسیده است و حال باید منتظر ماند و دید در دیدار پیش‌روی این دو تیم چه نتیجه‌ای حادث خواهد شد.