چرا مسئولین مرند به سلامت مردم بی توجه هستند؟
چرا مسئولین مرند به سلامت مردم بی توجه هستند؟

چرا مسئولین مرند به سلامت مردم بی توجه هستند؟ ⛔خرابه های مدرسه لقمان، ارامش و سلامت مردم را تهدید می کند 🔍شنیده ها از اهالی خیابان جلفا شهرستان مرند و مستندات خبری، حکایت از این دارد که نوسازی «مدرسه لقمان » سال هاست نیمه کاره رها شده و با این وجود دکلی در قسمت غیرمجاز […]

چرا مسئولین مرند به سلامت مردم بی توجه هستند؟
⛔خرابه های مدرسه لقمان، ارامش و سلامت مردم را تهدید می کند

🔍شنیده ها از اهالی خیابان جلفا شهرستان مرند و مستندات خبری، حکایت از این دارد که نوسازی «مدرسه لقمان » سال هاست نیمه کاره رها شده و با این وجود دکلی در قسمت غیرمجاز (محلی که باید عقب کشی می شد) آن نصب شده و گفته می شود از دکل اجاره می گیرند و برای مردم بی پناه نگرانی سرطان تولید می کنند!
🔊این مدرسه که در یکی از خیابان اصلی شهر مرند که قلب شهر شناخته می شود در سایه بی توجهی و شاید فساد شهرداری، نیمه کاره رها شده و به محلی برای زباله گاه تبدیل شده است.

🔊اهالی این محله (شهید عادلی) طی امضای طوماری درخواست عقب کشی، دیوارکشی، برداشتن نخاله ها، حذف دکل و بازگشت امنیت و آرامش به خانواده ها هستند.

🔍مستندات به دست امده حکایت دارد این مشکل از سال ۹۳طبق اسناد شهرداری قرار است رفع شده و دیوار مذکور که شکسته و خطرآفرین است، عقب کشی شود ولی هنوز بلاتکلیف به حال خود رها شده است.

🔐مردم خواستار رسیدگی سریع مسئولین به این معضل امنیت محله هستند