چه کسانی برای اهر از خارج این شهرستان تصمیم می‌گیرند؟!!
چه کسانی برای اهر از خارج این شهرستان تصمیم می‌گیرند؟!!

🔴 چه کسانی برای اهر از خارج این شهرستان تصمیم می‌گیرند؟!!/ چه کسانی چراغ سبز تخلفات در ساخت‌وساز غیرمجاز اهر را می‌دهند؟!! 🔹 محمد اسدی؛ مدیر جهادکشاورزی اهر در جلسه ساماندهی و مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این شهرستان، گفته: “متاسفانه برخی از مسئولان که خارج از شهرستان اهر مسئولیت دارند به ساخت و سازهای غیرمجاز […]

🔴 چه کسانی برای اهر از خارج این شهرستان تصمیم می‌گیرند؟!!/ چه کسانی چراغ سبز تخلفات در ساخت‌وساز غیرمجاز اهر را می‌دهند؟!!

🔹 محمد اسدی؛ مدیر جهادکشاورزی اهر در جلسه ساماندهی و مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این شهرستان، گفته: “متاسفانه برخی از مسئولان که خارج از شهرستان اهر مسئولیت دارند به ساخت و سازهای غیرمجاز چراغ سبز نشان می‌دهند و اگر همکاران ما بخواهند اقدامی کنند آن همکار ما را بدنام می‌کنند تا حرف‌شان بر کرسی بنشیند؛ حقیقتاً جهاد کشاورزی در مقابله و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز بایستی مورد حمایت قرار گیرد.”

✅ این سخن جاری شده، مبحث خطرناکی است که لازم است سریعاً از سوی دستگاه قضائی، فرماندار و سایر مدیران ارشد اهر پیگیری گردد تا مشخص شود چه کسانی در اعمال فشار برای تداوم تخلف در ساخت‌‌وساز غیرمجاز اراضی کشاورزی این شهرستان نقش دارند. چه کسانی در محدوده خارج از کرسی‌های مدیریتی اهر نشسته و با فشار اعمالی خود، برای این محدوده تصمیم می‌گیرند؟!! چرا جهادکشاورزی اهر با وجود علم بر این احتمال که با تداوم وضعیت خطرناک فعلی در ساخت‌و‌سازها؛ تا ۱۰ سال آینده، بخش کشاورزی در اهر وجود نخواهد داشت؛ در پی معرفی خاطیان و عامران تخلفات برنیامده است؟!! چرا به این نقطه رسیده ایم و نظارت و حمایت از نظارت تا به حال چراغش خاموش بوده؟ چه کسانی باید این چراغ را روشن نگه می‌داشتند و نگه نداشته اند؟!!

✅ سخنی در چند جمله کوتاه گفته شده ولیکن وسعت خطر و بزرگی تخلف آن به اندازه چند کتاب است.