چگونگی جذب سربازان علاقمند و متخصص در حوزه جنگ نرم+ جزئیات
چگونگی جذب سربازان علاقمند و متخصص در حوزه جنگ نرم+ جزئیات

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است که در سریع‌ترین زمان ممکن به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد. سوژه‌ مطرح شده در فارس من این بار با عنوان «سربازها را در حوزه جنگ نرم به کار بگیرید» و انتقاد از عدم بکارگیری استعداد جوانان […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است که در سریع‌ترین زمان ممکن به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

سوژه‌ مطرح شده در فارس من این بار با عنوان «سربازها را در حوزه جنگ نرم به کار بگیرید» و انتقاد از عدم بکارگیری استعداد جوانان تحصیل کرده در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی بود.

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص مطلب فوق اظهار داشت: واحدهای فرهنگی تحت نظر نیروهای مسلح درخصوص کارهای فرهنگی و رسانه‌ای از سربازان متخصص استفاده می‌کنند.

وی گفت: نیروهای مسلح در حوزه رسانه، اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی همواره سهمیه مشخصی در این خصوص داشته و از سربازان علاقمند و متخصص بهره لازم را می‌گیرند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص چگونگی جذب و بکارگیری سربازان متخصص در حوزه جنگ نرم خاطرنشان کرد: افراد متخصص و علاقمند باید درمرحله ثبت نام در پلیس+ ۱۰ در رزومه خود، تخصص و علاقمندی‌شان را درج کنند تا در مراحل تقسیم بندی، بکارگیری و جذب سربازان این موارد لحاظ شود.