ژیروس دکر فاتح دور چهارم دوچرخه سواری ایران – اذربایجان
ژیروس دکر فاتح دور چهارم دوچرخه سواری ایران – اذربایجان

به گزارش تایسیز اذربایجان سی‌وسومین دوره تور بین‌المللی نیمه‌حرفه‌ای دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان به مراحل پایانی خود نزدیک شده است که در این راستا، دور چهارم این مسابقات ۶ مرحله‌ای صبح امروز (چهارشنبه) با حضور ۶۷ رکابزن در قالب ۱۲ تیم برگزار شد. در این دور رکابزنان رقابت خود را از مقابل پارک ائل گلی تبریز آغاز […]

به گزارش تایسیز اذربایجان سی‌وسومین دوره تور بین‌المللی نیمه‌حرفه‌ای دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان به مراحل پایانی خود نزدیک شده است که در این راستا، دور چهارم این مسابقات ۶ مرحله‌ای صبح امروز (چهارشنبه) با حضور ۶۷ رکابزن در قالب ۱۲ تیم برگزار شد.

در این دور رکابزنان رقابت خود را از مقابل پارک ائل گلی تبریز آغاز و پس از پیمودن ۱۹۶/۲ کیلومتر در سرعین به خط پایان رسیدند که در نهایت “ژیروس دکر” از تیم آلکتو هلند زودتر از سایرین مسیر مسابقه را طی کرده و مقام نخست و قهرمانی را از آنِ خود نمود.

پس از این دوچرخه‌سوار هلندی که با زمان ۴ ساعت و ۱۲ دقیقه و ۵۶ ثانیه فاتح این مرحله لقب گرفت، “کوین دیانگ” از تیم تارتلتو بلژیک با اختلاف زمانی ۱۳ ثانیه نائب‌قهرمان شد و “مرون آبراهام” از تیم بایک اید آلمان با یک دقیقه و ۴۱ ثانیه نسبت به نفر اول بر سکوی سوم ایستاد.


لحظه عبور نفرات برتر از خط پایان مرحله چهارم 
همچنین در پایان این مرحله از رقابت‌ها، توزیع پیراهن‌های نفرات برتر تور نیز به شکل زیر انجام شد که تنها تفاوت آن نسبت به مرحله قبلی، تصاحب پیراهن سفید از سوی ابراهان استوکمن بود که این پیراهن را از چنگ محمد گنج‌خانلو رکابزن ملی‌پوش تیم پیشگامان کویر یزد درآورد:

پیراهن طلایی: “دیمیتری سوکولوف” از تیم ملی روسیه
پیراهن سفید: “ابراهام استوکمن” از تارتلتو بلژیک
پیراهن سبز: “دیمیتری سوکولوف” از تیم ملی روسیه
پیراهن قرمز کوهستان: “سعید صفرزاده” از شهرداری تبریز

در رده‌بندی تیمی مسابقات نیز تیم تارتلتو بلژیک با مجموع زمانی ۴۹ ساعت و ۴۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه پیشتازی خود را حفظ کرد و تیم بایک اید آلمان با ۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه اختلاف همچنان نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم است.

تیم آلکتو هلند نیز به لطف درخشش و قهرمانی رکابزن خود در مسابقه امروز، در مجموع تیمی به مکان سوم صعود کرده و جای تیم ملی روسیه را در این رده گرفت.

اما با اتمام این مرحله هیچ تغییری در رده‌بندی تیم‌های ایرانی رخ نداد، بدین صورت که پیشگامان کویر یزد پنجم، تیم ملی ایران هشتم، شهرداری تبریز نهم، گون آی تبریز دهم و دی اف تی (DFT) تبریز در رده یازدهم جای گرفتند.

افزودنی است، مرحله پنجم و ماقبل پایانی این دوره از رقابت‌ها فردا (پنجشنبه ۱۲ مهرماه) از شهر سرعین به سمت تبریز به مسافت ۱۹۸/۹ کیلومتر برگزار خواهد شد.