کاخ سفید: بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا شرکت می‌کند
کاخ سفید: بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا شرکت می‌کند

کاخ سفید: بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا شرکت می‌کند🔹 سخنگوی کاخ سفید در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان این موضوع که سن بالای بایدن می تواند برای شرکت دوباره وی در انتخابات ریاست جمهوری دردسرساز شود را رد کرد. سخنگوی کاخ سفید گفت چیزی که می توانم بگویم این است که […]

کاخ سفید: بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا شرکت می‌کند🔹

سخنگوی کاخ سفید در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان این موضوع که سن بالای بایدن می تواند برای شرکت دوباره وی در انتخابات ریاست جمهوری دردسرساز شود را رد کرد. سخنگوی کاخ سفید گفت چیزی که می توانم بگویم این است که رئیس جمهور بارها اعلام کرده که قصد دارد در سال ۲۰۲۴ نامزد انتخابات شود. بنابراین تنها چیزی که می توانم بگویم این است که رئیس جمهور قصد دارد کاری را انجام دهد، که مدنظر وی است.

🔹پیش از این روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مطلبی به نقل از دیوید اکسلرود، استراتژیست ارشد سابق در دولت اوباما، نوشت اگر بایدن قصد شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را داشته باشد، سن او مسئله بزرگی خواهد بود.

🔹بایدن در حالی سودای ماندن در کاخ سفید را در سر دارد که در دور اول ریاست جمهوری خود با گاف های فراوان، مسئله سلامت ذهن خود را به سوژه رسانه ها تبدیل کرده است.