کاربری بیمارستان قدیم کودکان تبریز به کلینیک تغییر یافت
کاربری بیمارستان قدیم کودکان تبریز به کلینیک تغییر یافت

کاربری بیمارستان قدیم کودکان تبریز به کلینیک تغییر یافت بر اساس تصمیمات دانشگاه علوم پزشکی تبریز از این پس ساختمان مزبور به عنوان کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شیخ الرئیس شماره ۲ واقع در خیابان ششگلان تبریز فعالیت و در رشته و تخصص های مختلف به شهروندان خدمات دهی می کند. بر این اساس […]

کاربری بیمارستان قدیم کودکان تبریز به کلینیک تغییر یافت

بر اساس تصمیمات دانشگاه علوم پزشکی تبریز از این پس ساختمان مزبور به عنوان کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شیخ الرئیس شماره ۲ واقع در خیابان ششگلان تبریز فعالیت و در رشته و تخصص های مختلف به شهروندان خدمات دهی می کند.

بر این اساس کلینیک یاد شده با حضور پزشکان متخصص و مجرب و با تعرفه های دولتی درنوبت های صبح و عصر در طول هفته فعالیت خواهد کرد.

کلینیک شیخ الرئیس ۲ در حال حاضر در حوزه های تخصصی کودکان و اطفال، جراحی کودکان، قلب کودکان، خون و سرطان اطفال، جراحی توراکس، زنان و زایمان، داخلی، داخلی کلیه، اورولوژی، روانپزشکی، روان شناسی، خون و آنکولوژی بزرگسالان به همشهریان خدمات می دهد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تبریز شهروندان می توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سایت https:\\health.teb۲۰.com اقدام به دریافت نوبت ویزیت از کلینیک فوق کنند.