کارتن خوابی نگهبان پیر ساختمان پزشکان در تبریز! + واکنش ها
کارتن خوابی نگهبان پیر ساختمان پزشکان در تبریز! + واکنش ها

 به نقل از تبریز نیوز، به گفته ساکنان محلی وی یکی از مهربان ترین و با شرافتمند ترین انسان ها است.  او سجاده نماز و سفره غذا را بر روی کارتن پهن می کند.  وی در طی حدود ۴ ماه گذشته در سرمای سوزان تبریز تنش می لرزد اما دل فرزندان و خانه اش را […]

 به نقل از تبریز نیوز، به گفته ساکنان محلی وی یکی از مهربان ترین و با شرافتمند ترین انسان ها است.  او سجاده نماز و سفره غذا را بر روی کارتن پهن می کند.

 وی در طی حدود ۴ ماه گذشته در سرمای سوزان تبریز تنش می لرزد اما دل فرزندان و خانه اش را گرم نگه می دارد.

این سوال را مطرح می کند که کدام [دانشگاه] و [خانواده] ، چنین پزشک متخصصی تربیت کرده است و چرا باید تا این حد شاهد سقوط انسانیت در  بخشی از جامعه پزشکی باشیم ؟

شهروندان منتظر واکنش مدیر ساختمان و پزشکان مستقر در ساختمان ۴ طبقه پزشکان شماره ۳۱ ، جنب داروخانه نوین و پارکینگ طبقاتی در خیابان ۱۷ شهریور جدید در تبریز هستند.

پزشک های با شرافت، خیر و انسان دوست بسیاری در تبریز مشغول کار هستند.

این گزارش حاکی است، ساعاتی پس از انتشار گزارشی تکان دهنده در مورد کارتن خوابی نگهبان پیر ، مدیر ساختمان و تنی چند از پزشک های انسان دوست ساختمان در واکنشی سریع اعلام کردند که مشکل پیش آمده را حل خواهند کرد.

مدیر جوان این ساختمان در گفتگوی تلفنی از تلاش مکرر قبلی و دلسوزی خود و تنی چند از پزشکان ساختمان برای رفع مشکل سخن گفت و یکی از دلایل حذف اطاقک را قرار گرفتن در معرض کنتر برق اعلام کرد.

اما در این ساختمان، پزشک های انسان دوستی هستند که از چند ماه قبل پیگیر رفع مشکل بودند ولی به دلایلی موفق به حل آن نشده بودند.

به عنوان نمونه نگارنده شخصا در جریان رفتار انسان دوستانه ابراهیم صدری دندانپزشک، دکتر مسگر زاده جراح فک و دهان ، دکتر سید ضیاالدین مرتضوی، محمد رضا سرکارات دندانپزشک جوان و سایر پزشکان در رفع مشکل پیرمرد نگهبانی بودند.

شنیده ها از شهروندان و برابر شهادت بسیاری ، برخی از نامبردگان از جمله افراد با شرافت جامعه پزشکی هستند که گاها نه تنها هزینه ای از بابت جراحی و درمان نگرفته اند بلکه در طول درمان نیز رعایت حال مراجعین کم بضاعت را نیز نموده اند.

در طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۶۰ تن از هموطنان و شهروندان خوب تبریزی از طریق تماس تلفنی، پیامک و پیام های تلگرامی مطالب مختلفی ارسال کردند.

برخی از پزشک های نام آشنا و خیر و جراح های قلب ، ارتوپدی ، دندانپزشک ، متخصص درمان ریشه دندان ، جراح گوارش و داروساز در تبریز ، شیراز ، تهران و خارج از کشور در همان ساعت اولیه انتشار این گزارش تماس گرفته و خواهان مشارکت در رفع مشکل شدند و هیچ یک از آن ها اجازه ندادند نامی از آن ها برده شود.

علاوه بر جامعه پزشکی انسان دوست و با شرافت، برخی از نماینده های تبریز و استان در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تبریز ، اعضا اطاق بازرگانی ، برخی از مدیران سیاسی و اداره های کل ، یکی کارکنان روزنامه نگار روابط عمومی شهرداری تبریز در تماس های خود برای پیگری و رفع این مشکل اعلام آمادگی نمودند.

[سونیا اندیش] از جمله نماینده های مردم در شورای شهر تبریز بود که بیشتر از بقیه و از دقایق اولیه نه تنها نسبت به این گزارش واکنش نشان داد بلکه حتی در روز جمعه نیز پیگیر جزییات بود. تلاش های این نماینده مسیولیت پذیر و انسان دوست به همراه گفتگوی صورت گرفته به زودی منتشر خواهد شد.

واکنش ها به گزارش نشانگر این واقعیت است که مردم ایران با احساس ترین و انسان دوست ترین های جهان هستند و بسیاری از دولتمردان و نماینده های مردم در مجلس و شورای شهر در شرایط سخت در کنار هموطنان هستند.