کارگاه آموزشی و مشاوره«بهبود روابط خانواده» در دانشگاه تبریز برگزار شد
کارگاه آموزشی و مشاوره«بهبود روابط خانواده» در دانشگاه تبریز برگزار شد

کارگاه آموزشی و مشاوره«بهبود روابط خانواده» در دانشگاه تبریز برگزار شد  کارگاه آموزشی و مشاوره با عنوان«بهبود روابط خانواده» ویژه دانشگاهیان دانشگاه تبریز در تالار شهید باکری این دانشگاه برگزار شد.به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر منصور بیرامی، عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز، مدرس […]

کارگاه آموزشی و مشاوره«بهبود روابط خانواده» در دانشگاه تبریز برگزار شد

 کارگاه آموزشی و مشاوره با عنوان«بهبود روابط خانواده» ویژه دانشگاهیان دانشگاه تبریز در تالار شهید باکری این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر منصور بیرامی، عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز، مدرس این کارگاه آموزشی و مشاوره بود.
دکتر بیرامی در این کارگاه آموزشی با بیان اینکه ۷۰ الی ۸۰ درصد مشکلات و علل گسستگی خانواده ها، شروع خوب نداشتن برای تشکیل خانواده است، خاطر نشان کرد: هر سیستمی یک دروازه ورود دارد که دروازه ورود خانواده هم ازدواج است.
این استاد دانشگاه تبریز در ادامه افزود: امروزه مهمترین مخاطرات و آسیب های خانواده ها از ازدواج های اشتباه و غلط نشات می گیرد.
دکتر بیرامی در بخش دیگری از این کارگاه، تغییر، بر حق بودن و عدالت را از مغالطه های زندگی زناشویی عنوان کرد و گفت: سه نوع خانواده (خانواده مرز آشفته، خانواده مرز سخت و بتنی و خانواده شفاف و سالم) داریم.
وی در ادامه با اشاره به ابعاد رفتار در خانواده ها گفت: اولین بعد، فراوانی رفتار، دومین بعد طول مدت رفتار و سومین بعد شدت رفتار است.
عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز، در بخش دیگر سخنان خود رمز موفقیت در زندگی را داشتن نظارت، برنامه ریزی، ساماندهی و انگیزه دانست و یادآور شد: مدام باید رفتار همدیگر و فرزندان خویش را زیرنظرداشته و کنترل و نظارت داشته باشیم.