کاشت درخت در محوطه بیمارستان اسدآبادی تبریزبه مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری
کاشت درخت در محوطه بیمارستان اسدآبادی تبریزبه مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری

به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری و با حضور مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، کاشت درخت در محوطه بیمارستان اسدآبادی تبریز انجام گرفت. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان، در این برنامه که رییس بیمارستان اسدآبادی و معاون اداری و مالی شهرداری منطقه ۴ نیز حضور داشتند، اکبر امجدی […]

به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری و با حضور مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، کاشت درخت در محوطه بیمارستان اسدآبادی تبریز انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان، در این برنامه که رییس بیمارستان اسدآبادی و معاون اداری و مالی شهرداری منطقه ۴ نیز حضور داشتند، اکبر امجدی با اعلام اینکه این هفته و موضوع آن اهمیت ویژه ای دارد، گفت: درختکاری، کاری مقدس است زیرا محیط زیست و تمامی ارکان آن سرمایه ای برای نسل های آینده است و به دلیل همین اهمیت است که رهبر معظم انقلاب نیز در این هفته با کاشت درخت، بر توسعه فضاهای سبز و نگهداری از آن تاکید می کنند. وی ادامه داد: مدیریت شهری در کنار دیگر چالشهای حوزه شهری، با چالش فضای سبز نیز روبروست و رسیدگی و جبران کمبود سرانه فضای سبز با سیاستهای مختلف در دستور کار این حوزه قرار دارد. مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در تشریح برخی از این سیاستها اظهار داشت: یکی از برنامه های سازمان در خصوص تلاش برای رفع ان کمبود، طرح کاشت درخت در منازل است که با اهدای نهال رایگان از سوی سازمان و کاشت توسط عوامل سازمان در منازل شهروندان محترم انجام می شود. امجدی اضافه کرد: دیگر برنامه سازمان، کاشت درخت در محوطه ادارات و نهادهاست که برای اجرایی شدن آن، هماهنگی های لازم با فرماندار محترم تبریز صورت گرفت و ایشان به ادارات و سازمان های دولتی، اجرای طرح کاشت نهال را ابلاغ کردند. بر این اساس، هر اداره یا ارگان و یا نهادی که در محدوده خود فضا و بستر مناسب برای کاشت درخت داشته باشد، می تواند از خدمات سازمان در این خصوص بهره مند شود. وی بار دیگر با تاکید بر اهمیت موضوع درختکاری در شرایط امروزی تبریز، خاطرنشان کرد: کاشت درخت وظیفه سازمان است؛ اما اگر نهادی و یا هرکدام از شهروندان در این زمینه فعالیت کرده و درخت بکارند، بر ما منت نهاده اند و من دستبوس آنان هستم.مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز در پایان سخنان خود، ضمن تقدیر از شهرداری منطقه ۴ به دلیل مشارکت در این امر،در حضور رئیس بیمارستان اسدآبادی تبریز به صور نمادین نهالی غرس کرد.