کاظم محمودی: تراکتور با زنوزی ادامه می‌دهد.
کاظم محمودی: تراکتور با زنوزی ادامه می‌دهد.

کاظم محمودی: تراکتور با زنوزی ادامه می‌دهد. سرپرست تراکتور در خصوص این‌که آیا این باشگاه مشکلات مالکیتی دارد یا خیر اظهار داشت: مشکلات به پایان رسیده و تیم با زنوزی ادامه خواهد داد. امیدوارم این مشکلات با حمایت هواداران به پایان برسد. تیم‌های پرطرفدار بدون هوادار هیچ هویتی ندارند و ما نیز به حمایت‌ آن‌ها […]

کاظم محمودی: تراکتور با زنوزی ادامه می‌دهد.

سرپرست تراکتور در خصوص این‌که آیا این باشگاه مشکلات مالکیتی دارد یا خیر اظهار داشت: مشکلات به پایان رسیده و تیم با زنوزی ادامه خواهد داد. امیدوارم این مشکلات با حمایت هواداران به پایان برسد. تیم‌های پرطرفدار بدون هوادار هیچ هویتی ندارند و ما نیز به حمایت‌ آن‌ها نیاز داریم.

امیدوارم به زودی پنجره نقل‌و‌انتقالات تیم باز شود و ما هم بتوانیم از بازیکنان تازه وارد خود استفاده کنیم. به امید خدا قصد داریم ثبات به تیم اضافه شود. البته این موضوع با حمایت طرفداران و مسئولین اجرایی خواهد شد. آقای زنوزی خودشان علاقه‌مند به تیم هستند و سعی دارند شرایط ثبات را به تیم تزریق کنند. مطمئن باشید امسال، سال خوبی برای تراکتور خواهد بود. 

تیم جوان باید حمایت شود و باید به آن زمان داده شود تا بتواند نقاط ضعف و قورت خود را پیدا کند. تغیرات در تیم زیاد بوده، تیم جوان شده و ما امیدوار هستیم این بازیکنان جوان خودشان را نشان دهند. بازیکنان با تجربه نیز در تیم حضور دارند و امیدواریم با این ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه اتفاقات خوبی رقم بزنیم.