کامبک مس سونگون در ایستگاه اول لیگ برتر فوتسال
کامبک مس سونگون در ایستگاه اول لیگ برتر فوتسال

کامبک مس سونگون در ایستگاه اول لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته نخست لیگ برتر با برتری ۶ بر ۴ مقابل پالایش نفت پیروز میدان شد. به گزارش تایسیز نیوز، دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و پالایش نفت بندر عباس از هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر جمعه از […]

کامبک مس سونگون در ایستگاه اول لیگ برتر فوتسال

کامبک مس سونگون در ایستگاه اول لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته نخست لیگ برتر با برتری ۶ بر ۴ مقابل پالایش نفت پیروز میدان شد.

به گزارش تایسیز نیوز، دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و پالایش نفت بندر عباس از هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر جمعه از ساعت ۱۶ با حضور بیش از سه هزار تماشاگر در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار علی رغم مالکیت توپ و میدان مسی‌ها شاگردان تقی پور که تیمش را از بیرون هدایت می‌کرد ۴ بر یک به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

گل‌های تیم پالایش نفت را به ترتیب محمد حسین بازیار، سعید حاجیلری، حسین رحیمی و سروش احمد نیا به ثمر رساندند و تک گل مسی‌ها را حمید احمدی بدست آورد.

با شروع نیمه دوم تیم مس که انگیزه بالایی برای برد در این بازی داشت با گل بهروز عظیمی اختلاف را به ۲ گل رساند تا همچنان بازی مهیج باشد.

دقیقه ۲۷ بازی علی اصغر حسن زاده گل سوم مس را بدست آورد.

در ادامه بازی دقیقه ۳۳ مرتضی عزتی گل چهارم را برای مس به ثمر رساند.

دقیقه ۳۴ بازی بابک نصیری از روی نقطه پنالتی گل پنجم را برای تیمش بدست آورد.

ثانیه‌های پایانی مجتبی پارسا پور گل ششم را برای مس سونگون به ثمر رساند.

تیم داوری این بازی را سجاد فتحی، میلاد خان جانی، طاها درخشان فر، بهادر نوروزی و ابراهیم مسیبی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی حسین رحیمی، امیررضا خون جهان از پالایش و علی اصغر حسن زاده از مس از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

از حواشی بازی می‌توان به ایجاد تونل افتخار بازیکنان پالایش برای خوش آمد گویی به بازیکنان مس قبل از شروع بازی و همچنین تجلیل از احد شاهین مربی تیم ملی کاتا و فرزاد صفوی قهرمان پاراکاراته آسیا توسط مدیرعامل باشگاه مس سونگون در بین نیمه بازی اشاره کرد.