کرونا در جهان | شمار جان باختگان برزیل از ۷۰ هزار نفر عبور کرد
کرونا در جهان | شمار جان باختگان برزیل از ۷۰ هزار نفر عبور کرد

کرونا در جهان | شمار جان باختگان برزیل از ۷۰ هزار نفر عبور کرد 🔹افزایش بی‌سابقه ۲۷ هزار نفری، شمار مبتلایان در هند را به ۸۲۰ هزار نفر رساند. تعداد فوتی‌ها هم با افزایش ۵۱۹ موردی به ۲۲.۱۲۳ تن رسید. 🔹رئیس شرکت هواپیمایی «امارات» گفت به دلیل ضرر ناشی از شیوع کرونا، ۹ هزار فرصت […]

کرونا در جهان | شمار جان باختگان برزیل از ۷۰ هزار نفر عبور کرد

🔹افزایش بی‌سابقه ۲۷ هزار نفری، شمار مبتلایان در هند را به ۸۲۰ هزار نفر رساند. تعداد فوتی‌ها هم با افزایش ۵۱۹ موردی به ۲۲.۱۲۳ تن رسید.

🔹رئیس شرکت هواپیمایی «امارات» گفت به دلیل ضرر ناشی از شیوع کرونا، ۹ هزار فرصت شغلی این شرکت را حذف می‌کند.

🔹تعداد موارد ابتلا در روسیه با افزایش ۶۶۱۱ نفری از ۷۲۰ هزار نفر گذشت و تعداد فوتی‌ها با افزایش ۱۸۸ موردی به ۱۱.۲۰۵ نفر رسید.

🔹۴۰۰۰ داوطلب در آلمان برای انجام آزمایش واکسن کرونا بر روی آنها، ثبت‌نام کرده‌اند.

🔹با افزایش شدید شمار مبتلایان در کشور ۴ میلیون نفری پاناما، منابع خبری از اوضاع وخیم بیمارستان‌های این کشور آمریکای مرکزی خبر داده‌اند.

🔹افزایش شمار مبتلایان در بلغارستان، آغاز فصل جدید مسابقات فوتبال این کشور را دو هفته به تأخیر انداخت.

🔹در پی ابتلای چند نفر از بازیکنان و اعضای باشگاه «زوریخ» سوئیس به کرونا، دو بازی بعدی آنها لغو و این تیم به مدت یک هفته به قرنطیه رفت.

🔹یک راننده اتوبوس فرانسوی که از مسافران خواسته بود ماسک بزنند و آنها او را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، به دلیل شدت جراحات فوت کرد.

🔹ایالت «ویکتوریا» استرالیا که مجدداً تحت قرنطینه قرار گرفته است، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۶ مورد جدید ابتلا را شناسایی کرد.

🔹منابع خبری گزارش داده‌اند زنجیره جدید انتقال کرونا در میان نظامیان آمریکایی مستقر در «اوکیناوا» ژاپن کشف شده است.

🔹تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در برزیل با افزایش ۱۲۰۰ نفری از ۷۰ هزار نفر عبور کرد. تعداد مبتلایان نیز از ۱.۸ میلیون نفر گذشته است.

🔹مقام‌های ایالت کالیفرنیا به‌منظور کاهش شیوع کرونا، قصد دارند ۸۰۰۰ نفر از زندانیان این ایالت را آزاد کنند.
🔹شمار مبتلایان جدید در توکیو به ۴۳۰ نفر رسید تا برای اولین بار از ۲۴ آوریل، شمار مبتلایان در پایتخت ژاپن از ۴۰۰ نفر بیشتر شود.

🔹سه ماه پس از تجویز ترامپ برای استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده برای درمان کرونا، علیه پدر اهل فلوریدا و سه پسرش به دلیل فروش این مواد به هزاران نفر برای درمان این بیماری، کیفرخواست صادر شد./ فارس