کرونا در کودکان چگونه ظاهر می‌شود؟  بر اساس مشاهدات عینی و یافته ها کودکان نیز به کرونا مبتلا می‌شوند و می‌توانند به دیگران انتقال دهند.
کرونا در کودکان چگونه ظاهر می‌شود؟  بر اساس مشاهدات عینی و یافته ها کودکان نیز به کرونا مبتلا می‌شوند و می‌توانند به دیگران انتقال دهند.

🔴 کرونا در کودکان چگونه ظاهر می‌شود؟  🔴بر اساس مشاهدات عینی و یافته ها کودکان نیز به کرونا مبتلا می‌شوند و می‌توانند به دیگران انتقال دهند. 🔹افسون تیزویر، معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ناتوانی در خوردن شیر و غذا، چشمان گود رفته یا بی‌حال، اختلال شدید در تنفس، مشکلات پوستی از […]

🔴 کرونا در کودکان چگونه ظاهر می‌شود؟ 

🔴بر اساس مشاهدات عینی و یافته ها کودکان نیز به کرونا مبتلا می‌شوند و می‌توانند به دیگران انتقال دهند.

🔹افسون تیزویر، معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ناتوانی در خوردن شیر و غذا، چشمان گود رفته یا بی‌حال، اختلال شدید در تنفس، مشکلات پوستی از علائم احتمالی کرونا در نوزادان است و والدین در صورت مشاهده چنین علائمی در نوزاد خود، حتما به پزشک مراجعه کنند.

🔹معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: اگر مادربارداری علائم کرونا داشته باشد ابتلای کودک او هم در بیمارستان بررسی می شود و تحت نظرقرار می گیرد.

🔹تیزویر گفت: در اکثر مواقع نیازی به جداسازی مادر و نوزاد نیست و نوزاد تحت نظر کادر درمان با شیر مادر تغذیه می شود.

🔹او افزود: در مادران و نوزادان بدون علامت هم بعد از ترخیص، نوزادان باید در شرایط کاملا ایمن مراقبت شوند چون احتمال دارد سایر افراد این بیماری را به آنها منتقل کنند.

🔹معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مراسم سالگرد، ولیمه و از این قبیل دورهمی‌ها برای نوزاد و مادر خطرناک است و فرد مراقب آنها در منزل هم باید سالم و کمتر با محیط خارج تماس داشته باشد