کرونا ۸۰۰ هزار انگلیسی را بیکار کرد
کرونا ۸۰۰ هزار انگلیسی را بیکار کرد

⭕️ کرونا ۸۰۰ هزار انگلیسی را بیکار کرد 🔹وزیر دارایی انگلیس روز دوشنبه به پیامدهای ناشی از بحران کرونا در این کشور اشاره کردو گفت که از آغاز همه‌گیری تاکنون بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر به‌رغم حمایت های مالی دولت شغل خود را از دست داده‌اند. 🔹ریشی سوناک در مجلس عوام انگلیس تصریح کرد که حال […]

⭕️ کرونا ۸۰۰ هزار انگلیسی را بیکار کرد

🔹وزیر دارایی انگلیس روز دوشنبه به پیامدهای ناشی از بحران کرونا در این کشور اشاره کردو گفت که از آغاز همه‌گیری تاکنون بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر به‌رغم حمایت های مالی دولت شغل خود را از دست داده‌اند.

🔹ریشی سوناک در مجلس عوام انگلیس تصریح کرد که حال و روز اقتصاد وخیم شده و اعمال محدودیت‌های کرونایی به اقتصاد ضربه بیشتری را خواهد زد.

🔹وی به اوضاع بحرانی دخل و خرج دولت لندن اشاره کرد و ادامه داد  که دست کم تا فروردین آینده بسته حمایت مالی بیشتری از شرکت‌های تجاری در کار نخواهد بود. او هفته پیش علاوه بر ۲۸۰ میلیارد پوندی که تاکنون برای رسیدگی به تاثیر اقتصادی همه گیری کرونا تخصیص داده،  ۴.۶ میلیارد پوند دیگر تخصیص داد. با این حال فدراسیون شرکت‌های کوچک تجاری در گزارشی پیش‌بینی کرده است که بالغ بر ۲۵۰ هزار شرکت انگلیسی بر اثر مشکلات ناشی از کرونا و برگزیت ورشکست خواهند شد.