کسب رتبه برتر سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در جشنواره شهيد رجايی
کسب رتبه برتر سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در جشنواره شهيد رجايی

کسب رتبه برتر سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در جشنواره شهيد رجايی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی استان در سال ۹۸، مقام برتر در اجرای شاخص های عمومی و اختصاصی در جشنواره شهیدرجایی را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان ، در جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان […]

کسب رتبه برتر سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در جشنواره شهيد رجايی

سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی استان در سال ۹۸، مقام برتر در اجرای شاخص های عمومی و اختصاصی در جشنواره شهیدرجایی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان ، در جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان شرقی دستگاه های اجرایی در شاخص‌های عمومی، اختصاصی ارزیابی شده و سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در هر دو شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد و با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و استاندار آذربایجان شرقی از مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

در جشنواره شهيدرجايی که باحضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار آذربایجان شرقی و مديران دستگاه های اجرايی استان برگزار گردید، از سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه اجرايی برتراستان در شاخص هاي عمومی و اختصاصی ارزيابي عملکرد تقدير به عمل آمد.

شایان ذکراست؛ جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران اسلامی ‌و ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها برگزار می‌شود و ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی و غیره برخی از اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی است.

این گزارش می افزاید؛ در جشنواره شهید رجایی دستگاههای اجرایی در سه شاخص عمومی، اختصاصی و عمومی – اختصاصی موردارزیابی قرار می گیرند که سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه برتر دردو شاخص عمومی و اختصاصی شد.