کسب رتبه نخست آذربایجان شرقی در ستاد سامان دهی امور جوانان کشور
کسب رتبه نخست آذربایجان شرقی در ستاد سامان دهی امور جوانان کشور

به گزارش تایسیز اذربایجان “ایوب بهتاج” صبح امروز در دیدار فعالین امر ازدواج با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: آذربایجان شرقی مقام اول را در ستاد سامان دهی امور جوانان کشور به دست آورده است. وی افزود: در حوزه پیگیری امور جوانان جهت ترویج امر ازدواج برنامه ریزی کرده ایم و در روز خبرنگار […]

به گزارش تایسیز اذربایجان “ایوب بهتاج” صبح امروز در دیدار فعالین امر ازدواج با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: آذربایجان شرقی مقام اول را در ستاد سامان دهی امور جوانان کشور به دست آورده است.

وی افزود: در حوزه پیگیری امور جوانان جهت ترویج امر ازدواج برنامه ریزی کرده ایم و در روز خبرنگار هم به صورت اجماالی به تشریح جزئیات آن پرداختیم.

بهتاج ادامه داد: دریافت وام ازدواج یکی از دغدغه های جوانان است و شورای هماهنگی بانک ها در این خصوص نشستی برگزار کرد تا موارد و مشکلات موجود در این خصوص برطرف شود.

وی با بیان اینکه تا امروز ۶۰ درصد متقاضیان استفاده از وام ازدواج موفق به دریافت وام خود شده اند، گفت: اقدامات لازم برای استفاده دیگر متقاضیان از وام ازدواج در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری کارگاه های آموزشی ازدواج در استان خبر داد و گفت: تا کنون ۲۴ هزار نفر از کارگاه های آموزشی ازدواج که توسط اساتید مجرب دارای کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی هستند، بهره مند شده اند.

بهتاج نقش خیرین در ترویج و تسهیل امر ازدواج را مهم دانست و گفت: خیرین با تهیه جهیزیه و حمایت از جوانان نقش قایب توجهی در تسهیل و ترویج ازدواج جوانان دارند.