کسب و کارهای اینترنتی تعطیل نیستند
کسب و کارهای اینترنتی تعطیل نیستند

کسب و کارهای اینترنتی تعطیل نیستند 🔹در حالی که براساس مصوبه جدید ستاد ملی کرونا از امروز تمام کسب و کارها به جز مشاغل ضروری تعطیل هستند، اما کسب و کارهای آنلاین می توانند در مدت قرنطینه دوهفته ای کماکان به فعالیت خود ادامه دهند. 🔹با توجه به آنکه در دوران کرونا ارائه خدمات مورد […]

کسب و کارهای اینترنتی تعطیل نیستند

🔹در حالی که براساس مصوبه جدید ستاد ملی کرونا از امروز تمام کسب و کارها به جز مشاغل ضروری تعطیل هستند، اما کسب و کارهای آنلاین می توانند در مدت قرنطینه دوهفته ای کماکان به فعالیت خود ادامه دهند.

🔹با توجه به آنکه در دوران کرونا ارائه خدمات مورد نیاز عموم جامعه در فضای مجازی با اقبال بیشتری مواجه شد از این رو فعالیت بسیاری از کسب و کارها در حوزه شبکه های اجتماعی گسترش یافت و به تدریج با ارائه خدمات و عرضه محصولات رونق گرفت.

🔹پیش از این با توجه به تداوم شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت پروتکل های بهداشتی پیش بینی شد تا فعالیت بسیاری از خدمات به شکل الکترونیکی و غیر حضوری صورت گیرد.

🔹کارشناسان با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی برای استفاده از اینترنت در روزهای کرونا معتقدند با توجه به بستری که در حال حاضر در حوزه شبکه های اجتماعی وجود دارد، ایجاد و گسترش کسب و کارهای اینترنتی می تواند نتایج مثبت و اثرگذاری داشته باشد./ ایسنا