کسی خارج از مرزها صنعت ما را سر و سامان نخواهد داد
کسی خارج از مرزها صنعت ما را سر و سامان نخواهد داد

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از فارس، علیار راستگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص موضوع کامیون‌داران اظهار کرد: در بحث کامیون‌داران آذربایجان‌شرقی کمترین تنش را داشتیم و با گفت‌وگو و مکاتباتی که انجام شد، خواسته‌های آنها تا اندازه‌ای تامین شد. وی در خصوص مشکلات واحدهای صنعتی ادامه داد: واحدهای تولیدی برخی شخصی هستند […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از فارس، علیار راستگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص موضوع کامیون‌داران اظهار کرد: در بحث کامیون‌داران آذربایجان‌شرقی کمترین تنش را داشتیم و با گفت‌وگو و مکاتباتی که انجام شد، خواسته‌های آنها تا اندازه‌ای تامین شد.

وی در خصوص مشکلات واحدهای صنعتی ادامه داد: واحدهای تولیدی برخی شخصی هستند و مدیریت با خود شخص است، مدیر این بخش باید در ابتدا برنامه خود را ارائه کند.

فرماندار تبریز تاکید کرد: هر کسی نمی‌تواند تولیدکننده باشد، تولید یک کار تخصصی است، پول داشتن به معنای این نیست که همه می‌توانند تولیدکننده باشند.

وی اضافه کرد: صنایع ما به دلیل قدیمی بودن ماشین‌آلات مشکل دارند، باید بازسازی شوند تا قیمت محصول پایین بیاید تا بتواند رقابت کنند.

راستگو با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری، گفت: این نامگذاری یک استراتژی برای واحدای تولیدی است، پیوست‌های این را باید تولیدکننده ایجاد کند.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: کسی خارج از کشور صنعت ما را سر و سامان نخواهد داد، این کار باید در داخل صورت بگیرد و  تولیدکننده و مصرف‌کننده هر دو باید به این باور برسند.

وی در رابطه با تغییر مدیران بیان کرد: وظیفه ما ارزیابی ادارات است، برخی تغییرات وجود دارد، تلاش کرده‌ایم افراد فعال را وارد سیستم کنیم، چرا که برای تقویت تیم مدیریتی شهرستان همه باید هم‌افزایی کنند.