کشف بیش از ۱۵ تن شکر از یک انبار در آذربایجان شرقی
کشف بیش از ۱۵ تن شکر از یک انبار در آذربایجان شرقی

کشف بیش از ۱۵ تن شکر از یک انبار در آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شبستر از کشف بیش از۱۵ تن شکر قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال خبر داد . به گزارش تايسيز آذربايجان به نقل ازفارس، سیاوش علیفام اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری شکر قاچاق در […]

کشف بیش از ۱۵ تن شکر از یک انبار در آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی شبستر از کشف بیش از۱۵ تن شکر قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال خبر داد .

به گزارش تايسيز آذربايجان به نقل ازفارس، سیاوش علیفام اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری شکر قاچاق در انباری در شهرستان شبستر، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی، انبار مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از آن ۱۵ تن و ۵۰۰کیلو شکر قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی شکرهای مکشوفه را یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال بر آورد کرده‌اند،گفت: در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهم دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده و در صورت داشتن پیشنهاد، تقدیر و انتقاد از عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ تماس حاصل کنند.