کشف جسد جوان غرق شده در سد قیصرق سراب
کشف جسد جوان غرق شده در سد قیصرق سراب

کشف جسد جوان غرق شده در سد قیصرق سراب سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز گفت: پیکر جوان ۳۵ ساله ای که در سد قیصرق شهرستان سراب غرق شده بود، دقایقی پیش توسط آتش نشانان تبریزی کشف شد. به گزارش تایسیز نیوز، سعید صالح نیا با اعلام این خبر گفت: با گزارش سقوط و غرق شدن […]

کشف جسد جوان غرق شده در سد قیصرق سراب

کشف جسد جوان غرق شده در سد قیصرق سراب

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز گفت: پیکر جوان ۳۵ ساله ای که در سد قیصرق شهرستان سراب غرق شده بود، دقایقی پیش توسط آتش نشانان تبریزی کشف شد.

به گزارش تایسیز نیوز، سعید صالح نیا با اعلام این خبر گفت: با گزارش سقوط و غرق شدن مرد جوانی در این سد، آتش نشانان غواص این سازمان به محل اعزام شدند و عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند.

وی ادامه داد؛ این عملیات از عصر دیروز به مدت دو روز در حال انجام بود که دقایقی پیش پیکر جوان ۳۵ ساله از عمق این سد کشف شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز افزود: آتش نشانان پیکر این مغروق را پس از کشف در اختیار عوامل نیروی انتظامی قرار داده و به عملیات خاتمه دادند.

صالح نیا از شهروندان درخواست کرد که به هنگام حضور در چنین مکان هایی از دویدن،شوخی،شنا کردن و هر گونه اقدام بی احتیاطانه و سهل انگارانه خودداری کنند و در صورت مشاهده چنین حوادثی سریع با سازمان های آتش نشانی و امدادی تماس حاصل نمایند.