کشف ۲۳ تن تخمه آفتابگردان قاچاق در مراغه
کشف ۲۳ تن تخمه آفتابگردان قاچاق در مراغه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۲۳ تن تخمه آفتابگردان قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال درشهرستان مراغه خبر داد. به گزارش تایسیز آذربایجان به نقل از ایسنا،  سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مبارزه با قاچاق كالای […]

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۲۳ تن تخمه آفتابگردان قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال درشهرستان مراغه خبر داد.
به گزارش تایسیز آذربایجان به نقل از ایسنا،  سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مبارزه با قاچاق كالای شهرستان مراغه حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو تریلی مشکوک و آن را توقیف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی، ۲۳ تن تخمه آفتابگردان قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال را كشف و یک نفر را دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان این‌که متهم با تشکیل پرونده  به مرجع قضایی معرفی شد، تاکید کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور كار پلیس استان قرار دارد و از شهروندان نیز درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.