کمک به واحدهای تولیدی با رعایت الگوهای زیست محیطی، اولویت ماست
کمک به واحدهای تولیدی با رعایت الگوهای زیست محیطی، اولویت ماست

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، علیار راستگو در بازدید از تصفیه خانه های فاضلاب چرمشهر، با اشاره به تعداد واحدهای تولیدی مستقر در چرمشهر اظهر کرد: نظارت جدی و مستمر به نحوه دفع فاضلاب های تولیدی این واحدها از سوی اداره محیط زیست انجام شود. وی بر هدایت تمامی پساب‌ و فاضلاب کارگاهی […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، علیار راستگو در بازدید از تصفیه خانه های فاضلاب چرمشهر، با اشاره به تعداد واحدهای تولیدی مستقر در چرمشهر اظهر کرد: نظارت جدی و مستمر به نحوه دفع فاضلاب های تولیدی این واحدها از سوی اداره محیط زیست انجام شود.

وی بر هدایت تمامی پساب‌ و فاضلاب کارگاهی به تصفیه خانه های موجود در شهرک تاکید کرد و افزود: اداره محیط زیست شهرستان، راهنمائی های لازم را به واحدهایی که دسترسی به تصفیه خانه ندارد، ارائه کند.

وی ادامه داد: در بحث سلامت  و محیط زیست نباید اغماضی صورت گیرد و چنانچه واحدهایی مشکل دارند نسبت به حل مشکل فاضلاب خود اقدام کنند.

راستگو از اصناف باسابقه و قدیمی شهرک خواست تا در متقاعد کردن کارگاه‌ها به نحوه دفع اصولی پسماندها، همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار تبریز اظهار کرد: آماده هر گونه حمایت و همکاری از طرح‌های سرمایه گذاری در این شهرک هستیم.

در طی این بازدید و جلسه متشکله در محل دفتر شهرک صنعتی چرمشهر، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره نسبت به بیان مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/