کمک فوری برای زنده ماندن فاطمه که به عمل پیوند کبد نیاز دارد
کمک فوری برای زنده ماندن فاطمه که به عمل پیوند کبد نیاز دارد

کمک فوری برای زنده ماندن فاطمه که به عمل پیوند کبد نیاز دارد خیریه همت رضا شهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک به مادر ۴۵ ساله بی سرپرستی شده که دارای سه فرزند ومستاجر می باشد. در این نامه آمده است: احتراما به استحضار می رساند که سرکار خانم ب از […]

کمک فوری برای زنده ماندن فاطمه که به عمل پیوند کبد نیاز دارد
خیریه همت رضا شهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک به مادر ۴۵ ساله بی سرپرستی شده که دارای سه فرزند ومستاجر می باشد.

در این نامه آمده است:

احتراما به استحضار می رساند که سرکار خانم ب از مددجویان این خیریه به حضورتان معرفی می گردد.

سرکارخانم ب ۴۵ساله بی سرپرست دارای سه فرزند ومستاجر می باشد.

دختر ۱۴ساله این مادر بدلیل نارسایی کبد دچار مشکلات حادی شده است بطوریکه دراثر کاهش شدید عملکرد کبد شکمش آب آورده وبدنش دچار شکاف شده است و طبق نظر پزشک فورا باید تحت عمل پیوند کبد قرارگیرد.

ازآنجا که یکی دیگراز دختران این مادر حدود دوسال پیش براثر همین بیماری وفقط بعلت نداشتن هزینه عمل ودرمان روی دست این مادر و در راه رفتن به بیمارستان فوت میکند به شدت این مادرتحت فشار روحی قرار گرفته وبه مددکار خیریه گفته است که شما رو به حضرت زهرا سلام الله علیها قسم میدم که هرکاری ازتون ساخته است انجام دهید تا دخترم سلامتی شو بدست بیاره که بعدازخدا امیدم به شماست چون هرجا رفتم حتی صد هزارتومان کمکم نکردند.

باتوجه به شرایط سخت این خانواده که حتی قادر نیستند اجاره ماهیانه خود را بدهند جور کردن این مبلغ(هفتادمیلیون تومان) برایشان امکان پذیر نیست و بار دیگر همت وتلاش شما نیک اندیشان را برای نجات یک انسان خواستاریم چراکه فقط امید این دختر بعدازخداوندمنان به دست های مهربان شما است قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهیدکمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید.

شماره حساب خیریه ۰۲۰۴۲۱۸۷۳۴۰ شماره کارت خیریه ۶۱۰۴۳۳۷۷۳۳۵۷۳۹۵۸
شماره شبای خیریه IR930120000000002042187340 به نام خیریه همت رضا شهر