کمیته امداد یک اورژانس اجتماعی است
کمیته امداد یک اورژانس اجتماعی است

گزارش تایسیز اذربایجان ، محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: امسال ۷۴۷ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت خرید و یا ساخته می شود که از این تعداد ۱۳۱ واحد مسکن در هفته دولت افتتاح شد. وی با اعلام اینکه سال گذشته ۷۰۴ واحد مسکونی با همکاری سپاه و خیران برای مددجویان […]

گزارش تایسیز اذربایجان ، محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: امسال ۷۴۷ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت خرید و یا ساخته می شود که از این تعداد ۱۳۱ واحد مسکن در هفته دولت افتتاح شد.

وی با اعلام اینکه سال گذشته ۷۰۴ واحد مسکونی با همکاری سپاه و خیران برای مددجویان فاقد مسکن ساخته شد، افزود: در سال گذشته به طور میانگین هر روز دو واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ساخته شد.

کلامی ادامه داد: کمیته امداد یک اورژانس اجتماعی است و مددجویان را با اشتغال زایی، آموزش و مشاوره در مسیر فعالیت های اجتماعی قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه ارتقای شاخص های فرهنگی، مهمترین برنامه کمیته امداد برای جلوگیری از ارثی شدن فقر است، عنوان کرد: راه برون رفت از فقر حمایت محض نیست بلکه ارتقای شاخص های آموزش و توانمندسازی نیازمندان است.