کنسرت صحنه‌ای بهرام ابراهیمی در تبریز برگزار می‌شود/ تجارت موسیقی یکی از عوامل موجود در ضعف موسیقی است
کنسرت صحنه‌ای بهرام ابراهیمی در تبریز برگزار می‌شود/ تجارت موسیقی یکی از عوامل موجود در ضعف موسیقی است

به گزارش تایسیز اذربایجان ، بهرام ابراهیمی درنشست صمیمی با خبرنگاران در  خصوص فعالیت خود در زمینه ی موسیقی گفت : حدود ۳۰سال است که در زمینه موسیقی فعالیت دارم و حدود ۲۳ سال است که بصورت حرفه ای این کار را دنبال کرده ام . وی افزود : ۱۵ سال است که در خصوص […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ، بهرام ابراهیمی درنشست صمیمی با خبرنگاران در  خصوص فعالیت خود در زمینه ی موسیقی گفت : حدود ۳۰سال است که در زمینه موسیقی فعالیت دارم و حدود ۲۳ سال است که بصورت حرفه ای این کار را دنبال کرده ام .

وی افزود : ۱۵ سال است که در خصوص آموزش موسیقی نیز در حال فعالیت هستم و موسسه فرهنگی و هنری طنین اوج آرامش طنین بهرام از نخستین مراکز فرهنگی به شمار می رود که در این اموزشگاه از صفر تا صد موسیقی به هنرجویان آموزش داده می شود

وی ادامه داد: دیپلم موسیقی و درجه یک استادی را ازخانه موسیقی ایران دریافت کرده ام و می توانم بگویم در خارج از کشور بیشتر از ایران مرا می شناسند.

ابراهیمی در خصوص اثار و فعالیت های خود در زمینه موسیقی گفت : سال های اخیر فعالیت موسیقایی من در تلویزیون ، رادیو سراسری و حتی رادیو برون مرزی چشمگیر بوده و اینک آثاری چون فصل نو، خیال تو، بازگشت، گردباد را در آلبوم خود دارم و میتوانم بگویم جزو برترین کارهای من هستند .

وی یاد آور شد : من درخانواده ی هنری  بزرگ شده ام و دخترم نیز ویلون کار میکند و در کنسرت قبلی دخترم به عتوان نوازنده ی ویلون کار فعالیت داشته است.

موسیقی دان اذری گفت :گروه موسیقی من با گروه های موسیقی دیگر متفاوت است زیرا در این گروه از موسیقی تلفیقی استفاده شده است و برای تمامی سنین از کودک تا کهنسال موسیقی اجرا خواهیم کرد .

وی ادامه داد: همزمان با اجرای کنسرت ما در تبریز چندین گروه موسیقی به نمایش خواهند آمد که این یک رقابت سالم را به شمار خواهد داشت.

ابراهیمی گفت :فضای موسیقی در تبریز بسیار ضعیف است چرا که تجارت در موسیقی باب شده است و اگر شخصی از نظر بودجه مالی کمبودی داشته باشد در موسیقی نیز عقب خواهد ماند .

هومن محمدی خواننده ی این کنسرت گفت : اولین باری که در صحنه امدم ۱۸سال سن داشتم و در این مدت ۱۱سال است که در عرصه ی موسیقی هستم و سه سال است که بصورت حرفه ای مشغول به کارهستم.

وی ادامه داد :هیچ گاه از صحنه واهمه ای نداشتم و ندارم و برایم تازگی خاصی دارد امید دارم که بتوانم در این عرصه پیش روم تا البوم های جدیدی را برای مخاطبانم ارائه دهم.

وی در خصوص آثار بجا گذاشته در این هنر افزود : از آثار من در حوزه موسیقی می توان به رویای آرامش، باورش سخته، آینده ها و… اشاره کرد.

محمدی یاد آور شد : سال ۹۶یکی از سال های پرکاری بود که پشت سر گذاشته ام و چند سال هم نیز بگذرد بازهم از آن به نیکی یاد میکنم.

گفتنی است اجرای صحنه ای بهرام ابراهیمی و هومن محمدی روزهای پنج شنبه و جمعه یک و دوم شهریور ماه در دوسانس ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ و ۹:۳۰ تا۱۱:۳۰ در پردیس سینمایی مجتمع تجاری خدماتی ستاره باران به اجرا در خواهد آمد .