گذر ۳ ماه از سال با وقوع ۴۲ حادثه ناگوار ناشی از بی احتیاطی مشترکین گاز
گذر ۳ ماه از سال با وقوع ۴۲ حادثه ناگوار ناشی از بی احتیاطی مشترکین گاز

🔸رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:گذر ۳ ماه از سال با وقوع ۴۲ حادثه ناگوار ناشی از بی احتیاطی مشترکین گاز در ۳ ماه نخست سال جاری، ۴۲ حادثه ناگوار به دلیل بی احتیاطی مشترکین استان آذربایجان شرقی در بکارگیری نکات ایمنی گاز طبیعی به وقوع پیوسته است. 🔹سخنگوی شرکت گاز […]

🔸رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:گذر ۳ ماه از سال با وقوع ۴۲ حادثه ناگوار ناشی از بی احتیاطی مشترکین گاز

در ۳ ماه نخست سال جاری، ۴۲ حادثه ناگوار به دلیل بی احتیاطی مشترکین استان آذربایجان شرقی در بکارگیری نکات ایمنی گاز طبیعی به وقوع پیوسته است.

🔹سخنگوی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: با وقوع  این حوادث ناگوار، ۵ نفر از هم استانی های عزیز جان خود را از دست داده و ۸ نفر مصدوم شده اند.

🔹وی ادامه داد: متأسفانه به رغم توصیه های مکرر در زمینه مصرف ایمن گاز طبیعی، کماکان بی احتیاطی و سهل انگاری در این امر، قربانی می گیرد و با وجود بکار بستن ساده ترین روش های پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، برخی از مشترکین با عدم رعایت این نکات، جان خود و خانواده شان را به خطر می اندازند.

🔹قنبری افزود: در تحلیل گزارش حادثه ۳ ماهه استخراجی، علّت اصلی گاز گرفتگی عدم وجود کلاهک استاندارد و دلیل بروز انفجار و آتش سوزی نشت گاز از شیر مصرف به دلیل عدم نصب درپوش بیان شده است.

🔹رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان بار دیگر از مشترکین گاز درخواست نمود: این شرکت در راستای ادای مسؤولیت اجتماعی خود ضمن اجرای پروژه های مهم پژوهشی و استخراج علل و عوامل بروز حادثه، نسبت به اطلاع رسانی پیام های ایمنی از طریق سایت شرکت گاز استان به آدرس: nigc-eazar.ir اقدام کرده، لذا از کلیه مشترکین عزیز تقاضا دارد در راستای حفظ جان خود و عزیزان شان، این نکات را بیش از پیش رعایت کنند.