گران‌فروشی محصولات لبنی در تبریز/ اهرم فشار مسئولان برای شرکت‌های تولیدکننده چیست؟
گران‌فروشی محصولات لبنی در تبریز/ اهرم فشار مسئولان برای شرکت‌های تولیدکننده چیست؟

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از آناج، علی‌رغم ضرب‌الاجل مسئولین برای کاهش قیمت مواد لبنی در سراسر کشور و عرضه‌ی آن به قیمت متعارف، با وجود کاهش قیمت دلار و اخطار مسئولین، شرکت‌های تولیدکننده محصولات لبنی نه‌تنها قیمت‌‌ها را کاهش نداده‌اند بلکه بر نرخ آن‌ها نیز افزوده‌اند. نیم نگاهی به قیمت محصولات لبنی در […]

به گزارش تایسیز اذربایجان

به نقل از آناج، علی‌رغم ضرب‌الاجل مسئولین برای کاهش قیمت مواد لبنی در سراسر کشور و عرضه‌ی آن به قیمت متعارف، با وجود کاهش قیمت دلار و اخطار مسئولین، شرکت‌های تولیدکننده محصولات لبنی نه‌تنها قیمت‌‌ها را کاهش نداده‌اند بلکه بر نرخ آن‌ها نیز افزوده‌اند.

نیم نگاهی به قیمت محصولات لبنی در طول ۴ ماهه‌ی اخیر و قیاس آن با قیمت‌های فعلی در فروشگاه‌های تبریز نشان می‌دهد نرخ محصولاتی همچون شیر، ماست و پنیر ۱۰۰ الی ۳۰۰ درصد افزایش داشته و ستاد تنظیم بازار در عمل نتوانسته است مانع سوءاستفاده تولیدکنندگان شود.

باتوجه به کاهش نرخ دلار و ضرب‌الاجل مسئولین انتظار می‌رود مقامات استانی اهرم‌های قانونی‌شان را جهت برخورد با گران‌فروشان به‌کار گیرند تا زمینه‌ی افزایش سایر محصولات به‌خاطر فقدان نظارت و تبعات آن فراهم نگردد.