گران ترین بازیکن ایران در تبریز!
گران ترین بازیکن ایران در تبریز!

به نقل از  آذرقلم، تراکتورسازی در ناحیه هافبک دفاعی احساس ضعف می کرد و مالک باشگاه از مدت ها به دنبال بازیکنی مناسب در این پست بود و سرانجام به نام کوین کنستانت رسید که برای انتقالش به میلان ۵ میلیون یورو پرداخت شد و حالا هم به نظر می‌رسد با ارزش ترین بازیکن لیگ […]

به نقل از  آذرقلم، تراکتورسازی در ناحیه هافبک دفاعی احساس ضعف می کرد و مالک باشگاه از مدت ها به دنبال بازیکنی مناسب در این پست بود و سرانجام به نام کوین کنستانت رسید که برای انتقالش به میلان ۵ میلیون یورو پرداخت شد و حالا هم به نظر می‌رسد با ارزش ترین بازیکن لیگ ایران خواهد بود.

خبر قرارداد ۵ میلیون یورویی (بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان) این بازیکن با واکنش‌های مختلفی روبرو شده اما این رقم همه ماجرا نیست! برای اینکه این رقم اشاره به قراردادی دارد که وی با تیم ایتالیایی بسته و به اشتباه به عنوان مبلغ جذب او توسط تراکتورسازی در نظر گرفته شد.

گفتنی است مبالغی که در فوتبال اروپا به عنوان هزینه جذب بازیکن مطرح می‌شود، پولی است که بابت صدور رضایت نامه به باشگاه داده می‌شود و دستمزد خود بازیکن به مراتب ارقامی پایین‌تر از اینهاست و ۵ میلیون یورویی که میلان برای جذب این بازیکن پرداخت کرده به باشگاه قبلی او یعنی جنوا رسیده است نه خود او.

تراکتورسازی هم در حال حاضر کنستانت را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته و مبلغی برای صدور رضایت‌نامه وی پرداخت نشده و فقط مبلغ قراردادی است که به خود او پرداخت شده است.

قرارداد او با تراکتورسازان ۳.۵ ساله است. به عبارتی او تا پایان لیگ بیست و یکم با تراکتور خواهد بود.

این بازیکن ۳۱ ساله که فوتبال خود را از آکادمی تولوز آغاز کرد، پس از بازی برای تیم بزرگسالان تولوز، کیه‌وو و جنوا در سال ۲۰۱۲ به اث میلان پیوست. او در این تیم دو سال حضور داشت و بیش از ۵۰ بار برای روسونری به میدان رفت اما سرانجام در سال ۲۰۱۴ علی رغم داشتن قرارداد با میلانی ها از میلان جدا و به فوتبال ترکیه رفت.