گروه صنعتی آرد اطهر تنها ترین تولید کننده آرد کامل از گندم در ایران می باشد
گروه صنعتی آرد اطهر تنها ترین تولید کننده آرد کامل از گندم در ایران می باشد

به گزارش تایسیز نیوز ، جواد فشنگچی مدیر عامل گروه صنعتی اطهر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان : گروه صنعتی آرد اطهر فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ در استان آغاز کرده و در جهت جلب رضایت مشتریان از لحاظ کیفیت متمرکز نموده و با افزایش مداوم ظرفیت و تنوع سازی محصولات تولید […]

به گزارش تایسیز نیوز ، جواد فشنگچی مدیر عامل گروه صنعتی اطهر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان : گروه صنعتی آرد اطهر فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ در استان آغاز کرده و در جهت جلب رضایت مشتریان از لحاظ کیفیت متمرکز نموده و با افزایش مداوم ظرفیت و تنوع سازی محصولات تولید و همچنین ایجاد و بهره گیری از بخش تحقیقات R&D و بخش ویژه کنترل کیفی قدم های موثری برداشته است .
مدیر عامل گروه صنعتی آرد اطهر که بمناسبت ۲۲ آبان ماه روز نان سخن میگفت، افزود : آرد اطهر بعنوان پیشرو در صنعت آرد کشور۲۹ نوع آرد برای مصرف در نانوایی ها ،قنادی ها و کارخانجات تولید بیسکویت و کلوچه و کیک تولید و عرضه میکند و بیشتر مشتریان آرد اطهر کارخانجات تولیدی کیک و کلوچه ،نانوایان ،عمده فروشان آرد و فروشگاه های خرد و زنجیره ای می باشد .
فشنگچی افزود : با تلاش پرسنل و متخصصین این گروه صنعتی ، در سال ۹۳ برای نخستین بار در سطح کشور آرد کامل را تولید و وارد بازار نمود .
وی گفت : بهمین منظور جهت ارائه خدمات بهتر و استفاده از این آرد کامل ، برای اولین بار نانوایی های زنجیره ای اطهر را در سطح کشور ایجاد نموده ایم
مدیر عامل گروه صنعتی آرد اطهر اظهار داشت: در شمالغرب کشور بیشترین ظرفیت تولید کشور را داریم و ظرفیت تولید روزانه ما ۵۰۰ تن می باشد .
وی افزود : و سومین سال متوالی است که به عنوان صادر کننده نمونه هستیم .
فشنگچی در مورد صادرات خود گفت: سالانه ۳۳ هزار تن صادرات داریم و امسال با وجود کرونا در ۶ ماهه اول ۱۱ هزار تن صادرات داشتیم .
وی افزود : سعی داریم ۱۰ درصد تولید خود را بصورت نان به جامعه عرضه کنیم .
مدیر عامل گروه صنعتی آرد اطهر در مورد کنترل کیفیت گندم های وارد شده به کارخانه گفت : قبل از تخلیه بار گندم، نمونه های آن توسط متخصصین این کارخانه کنترل کیفی شده بعد از تایید گندم تخلیه میشود و در مورد گندم های وارداتی از خارج کشور ،در گمرگ توسط متخصصین صنایع غذایی جهاد کشاورزی کنترل می شود.
فشنگچی در مورد تولید نان سنتی از آرد کامل اظهار داشت : شهر بناب بعنوان پایلوت جهت تولید نان سنتی از آرد کامل انتخاب شده است و سعی داریم فرهنگ استفاده از آرد کامل در صنایع غذایی را در جامعه افزایش دهیم .
وی توضیح داد: گروه صنعتی آرد اطهر تنها ترین تولید کننده آرد کامل از گندم در ایران می باشد .