مسوولان شهري به فکر آسفالت‌هاي مناسب براي بارش باران باشند چراکه این شهر از شهر تبریز ۲۰۱۸ ساخته مسوولان خیلی تفاوت‌ها دارد. به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، روزها و ماه‌ها می‌شود که همه مردم تبریز به همراه سایر هموطنان در طلب الطاف الهی و بارش نزولات آسمانی بودند و هستند […]

مسوولان شهري به فکر آسفالت‌هاي مناسب براي بارش باران باشند چراکه این شهر از شهر تبریز ۲۰۱۸ ساخته مسوولان خیلی تفاوت‌ها دارد.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، روزها و ماه‌ها می‌شود که همه مردم تبریز به همراه سایر هموطنان در طلب الطاف الهی و بارش نزولات آسمانی بودند و هستند که چند روزایست این خواست مردم به لطف خداوند شامل حال اهالی شهر تبریز شد و بارش باران و برف دل همه را شاد کرد.

اما جادهای تبریز از مسیرهای اصلی گرفته تا کوچه پس کوچه‌های فرعی انگار سازگار با این بارش‌ها نبوده‌اند و نتوانست در مقابل این بارش‌های چند ساعته دوام بیاورند و مثل دل‌های داغ دیده تکه تکه شده‌اند.

اگر هم اکنون به یکی از جاده‌های اصلی شهر تبریز سر بزنید با خیال راحت می‌توانید بازی مار پله را تماشا کنید که توسط خودروها اجرا می‌شود.

واقعاً گذشته از این صحبت‌ها و نگاه‌های خبرنگارانه آیا واقعاً مسوولان و به‌خصوص سردمداران شهری تبریز از دیدن اوضاع در شهر تبریز عرق شرم بر پیشانیشان حلقه نمی‌زند یا نه؟

در تبریز از سکانداران استانی گرفته تا مسوولان شهری، استاندار و اعضای شورای شهر گرفته تا شهردار با بوق‌های کرکننده‌ای به‌گونه‌ای از سال ۲۰۱۸ حرف می‌زنند که انگار می‌خواهند فتح الفتوح کرده و سرزمین رویایی در تبریز بسازند، برای عکس گرفتن در مقابل دوربین رسانه‌ها از هم گوی سبقت را چنان می‌گیرند، ذوق می‌کنند و آنقدر از کارهای نکرده دم می‌زنند که به اذهان چنین تداعی می‌شود که انگار یک شهر فضایی دیگر بر بالای سر تبریز ساخته‌اند و ما از دیدن آن محروم هستیم و به‌زودی با این مسوولان و اعضا و شهرداران سفری به این شهر رویایی خواهیم داشت.

اما از این مسوولان به‌خصوص اعضای شورای شهر تبریز تک به تک به همراه شهرداران گرامی درخواست می‌شود از کاخ‌های سلطنتی شهرداری خارج شده و کار بیشتری نکنند، بلکه فقط و فقط در جادهای تبریز، نه جای خاص بلکه هرجا که دلشان خواست تردد کنند و ببینند آیا ادعا برای تبریز ۲۰۱۸ با این جادهای دل کنده که به‌راحتی می‌توان خاک‌های آن را مشاهده کرد تطابق دارد یا نه؟

از همکاران رسانه‌‌ای هم می‌خواهم به‌جای تعریف‌ها و تمجیدهایی که از مسوولان می‌شود خود به کوچه پس کوچه‌های تبریز سر بزنند و ببینند این شهر از شهر تبریز ۲۰۱۸ ساخته مسوولان خیلی تفاوت‌ها دارد.