گفتمان انقلابی گری نیاز اصلی جامعه است
گفتمان انقلابی گری نیاز اصلی جامعه است

سردارعابدین خرم در دومین یادواره شهدای جبهه مقاومت اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، اظهار داشت: ملت آزاده و مقاوم ایران اسلامی همه انقلابی و مقاوم هستند و به همین جهت محور مقاومت امروز مستحکم‌ تر و قوی ‌تر از گذشته حضور دارد که این امر نتیجه خون‌ های پاک شهدای جبهه مقاومت است. وی […]

سردارعابدین خرم در دومین یادواره شهدای جبهه مقاومت اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، اظهار داشت: ملت آزاده و مقاوم ایران اسلامی همه انقلابی و مقاوم هستند و به همین جهت محور مقاومت امروز مستحکم‌ تر و قوی ‌تر از گذشته حضور دارد که این امر نتیجه خون‌ های پاک شهدای جبهه مقاومت است.

وی شهدای مدافع حرم آل الله را از عجایب تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: روزی که دفاع مقدس شروع شد همه با تشویق به جبهه ‌ها می ‌رفتند و به صف‌های الهی می پیوستند و در برابر دشمنی که می ‌خواست خاک و دین ما را لگد مال کند، ایستادند و اجازه تجاوز به خاکن میهن را ندادند.

سردار خرم با اشاره به اینکه در حال حاضر ما کسی را برای حضور در جبهه مقاومت تشویق نمی ‌کنیم، یادآوری کرد: اما جوان‌های پاک این کشور در مقابل دشمن تکفیری با عشق خالصانه خود می ایستند، در حالی که خاک کشور ما هم اشغال نشده است.

وی لازمه مقابله با جریان تکفیری را رشادت و صداقت بیان کرد و گفت: این جریان منحوس سنی و شیعه نمی ‌شناسد، به طوری که ٣٠٠ مساجد توسط آنها طی سه سال نابود شده است.
خرم اضافه کرد: اگر این جریان تکفیری و ضد اسلام ناب محمدی (ص) دستش به حرم حضرت زینب (س) یا امامان عسگرین می‌ رسید، چه اتفاقی رخ می‌ داد؟
وی اضافه کرد: رشادت رزمندگان جبهه مقاومت چنین اجازه ای نداد.