گفت‌وگو با کارگردان‌های سه فیلمی که میترا استاد در آنها بازی کرده بود.
گفت‌وگو با کارگردان‌های سه فیلمی که میترا استاد در آنها بازی کرده بود.

گفت‌وگو با کارگردان‌های سه فیلمی که میترا استاد در آنها بازی کرده بود. ▪️صادق پروین آشتیانی، کارگردان سریال«واران»: زمانی که خانم استاد در مجموعه واران بازی کرد با همسر اولشان زندگی می‌کردند و ظاهرا دو‌ سال بعد طلاق گرفت. اما پس از قتل او از صحبت‌های من برداشت‌های اشتباهی شد و دردسرهای زیادی هم برای […]

گفت‌وگو با کارگردان‌های سه فیلمی که میترا استاد در آنها بازی کرده بود.

▪️صادق پروین آشتیانی، کارگردان سریال«واران»: زمانی که خانم استاد در مجموعه واران بازی کرد با همسر اولشان زندگی می‌کردند و ظاهرا دو‌ سال بعد طلاق گرفت. اما پس از قتل او از صحبت‌های من برداشت‌های اشتباهی شد و دردسرهای زیادی هم برای من به وجود آمد. البته من شکایت کرده‌ام و پلیس فتا هم به موضوع ورود کرده. اما با توجه به این شرایط اصلا علاقه‌ای ندارم دراین خصوص صحبتی داشته باشم.
▪️‏ده‌نمکی: ارتباط این خانم با همان کارگردانی است که در این مدت از انتشار خبرها برآشفته شدند و واکنش‌های تندی نشان دادند. من هیچ ارتباطی با میترا استاد نداشتم. می‌دانم کدام کارگردان است،اما نمی‌گویم بهتر است خودتان به دنبالش بگردید.
▪️کامران قدکچیان: من تا قبل از قتل خانم استاد اصلا از حضور او در فیلمم بی‌خبر بودم، چند روز پس از حادثه از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم که او در آن فیلم سیاه لشکر بوده است. انتخاب هنرور و سیاه لشکر هم معمولا برعهده تهیه‌کننده و عوامل اجرایی است.
▪️مهدی فرح‌بخش: دختر شاه پریون مربوط به سال‌های پیش است و من اصلا این خانم را به خاطر ندارم.