گلخانه سه هزار متر مربعی در شهرک خاوران احداث می‌شود
گلخانه سه هزار متر مربعی در شهرک خاوران احداث می‌شود

شهردار منطقه ۹ گلخانه سه هزار متر مربعی در شهرک خاوران احداث می‌شود شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: با احداث گلخانه در این منطقه ضمن صرفه جویی اقتصادی، زمینه لازم برای تهیه و عرضه مستقیم انواع گلهای فصلی و زینتی مورد نیاز در سطح حوزه استحفاظی منطقه ۹ مهیا خواهد شد. به گزارش تایسیز نیوز […]

شهردار منطقه ۹

گلخانه سه هزار متر مربعی در شهرک خاوران احداث می‌شود

گلخانه سه هزار متر مربعی در شهرک خاوران احداث می‌شود

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: با احداث گلخانه در این منطقه ضمن صرفه جویی اقتصادی، زمینه لازم برای تهیه و عرضه مستقیم انواع گلهای فصلی و زینتی مورد نیاز در سطح حوزه استحفاظی منطقه ۹ مهیا خواهد شد.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، محمد حسین‌زاده اظهار کرد: در راستای مدیریت بهینه هزینه‌های فضای سبز، احداث چندین باب گلخانه جهت تولید و پرورش گلهای فصلی در دستور کار معاونت فنی و عمرانی و مدیریت فضای سبز منطقه قرار دارد.

حسین زاده خاطرنشان کرد: نیاز شهرداری منطقه۹ به گلخانه و خزانه گل و گیاه جهت تأمین گل های فصلی، با احداث نخستین گلخانه در این منطقه به وسعت ۳ هزار متر مربع در مراحل مقدماتی است و با اتمام عملیات ساخت این گلخانه، تولید انواع گلهای فصلی و زینتی برای بهره برداری در سال آینده عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: به دلیل هزینه های بالای تهیه گل برای شهرداری منطقه، احداث فضاهای پرورش نشاء گلهای فصلی و چندین باب گلخانه جزو برنامه های مدیریت سیما، منظر و فضای سبز منطقه برای سالهای آتی است که با احداث این گلخانه ها، ضمن صرفه جویی اقتصادی، زمینه لازم برای تهیه و عرضه مستقیم انواع گلهای فصلی و زینتی مورد نیاز در سطح حوزه استحفاظی منطقه۹ مهیا خواهد شد.