گواهی‌های ساختمانی، نامه‌ها و مرسولات مربوط به شهروندان از طریق پست ارسال می‌شود
گواهی‌های ساختمانی، نامه‌ها و مرسولات مربوط به شهروندان از طریق پست ارسال می‌شود

شهردار منطقه ۱ تبریز خبر داد :گواهی‌های ساختمانی، نامه‌ها و مرسولات مربوط به شهروندان از طریق پست ارسال می‌شود شهردار منطقه ۱ از عقد توافق نامه ای با دفاتر پیشخوان و شرکت پست جهت ارسال تمامی گواهی ها، نامه ها و مرسولات شهروندان از طریق پستی خبر داد. به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند بیان داشت: […]

شهردار منطقه ۱ تبریز خبر داد :گواهی‌های ساختمانی، نامه‌ها و مرسولات مربوط به شهروندان از طریق پست ارسال می‌شود

منطقه یک

شهردار منطقه ۱ از عقد توافق نامه ای با دفاتر پیشخوان و شرکت پست جهت ارسال تمامی گواهی ها، نامه ها و مرسولات شهروندان از طریق پستی خبر داد.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند بیان داشت: این امر به جهت کاهش حضور شهروندان در شرایط کرونایی، کاهش سفرهای درون شهری و پیشگیری از هزینه های اضافی و حفظ کرامت شهروندان اقدام به راه اندازی شرایطی ویژه جهت ارسال تمامی گواهی های مربوط به خدمات شهرسازی از طریق پستی کرده که این امر می تواند در تسریع امورات و پیش گیری از سوء استفاده های احتمالی موثر بوده و در روند اجرائی اطمینان بیشتری حاصل شود.

شهردار منطقه یک گفت: لازم است تا شهروندان محترم پس از مراجعه به شهرداری و اعلام درخواست های خود به صورت دقیق آدرس و مشخصات فردی و مکانی ساختمان مورد نظر را درج نمایند.

این اقدام به صورت آزمایشی در منطقه یک به عنوان پایلوت انجام می یابد تا پس از بررسی موارد از سوی کارشناسان امر جهت تداوم و اقدامات بعدی تصمیم گیری های لازم به عمل آید.