یادداشت به مناسبت روز ١٢ فروردین؛آری به رشد تولید در سایه جمهوری اسلامی
یادداشت به مناسبت روز ١٢ فروردین؛آری به رشد تولید در سایه جمهوری اسلامی

یادداشت به مناسبت روز ١٢ فروردین؛آری به رشد تولید در سایه جمهوری اسلامی یادداشت یوسف غفارزاده، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به مناسبت روز ١٢ فروردین را در این نوشتار بخوانید. به گزارش آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، دوازهم فروردین روز « جمهوری اسلامی ایران » در واقع مهر تائیدی بر […]

یادداشت به مناسبت روز ١٢ فروردین؛آری به رشد تولید در سایه جمهوری اسلامی

یادداشت یوسف غفارزاده، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به مناسبت روز ١٢ فروردین را در این نوشتار بخوانید.

به گزارش آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، دوازهم فروردین روز « جمهوری اسلامی ایران » در واقع مهر تائیدی بر تمامی آرمان های والای انقلاب اسلامی و « نه گفتن » به تمامی بدخواهان نظام است که ملت غیور ایران در این روز سند آزادی و استقلال خود را با استقامتی خستگی ناپذیر به برکت خون شهیدان و مجاهدان امضاء کردند.دوازده فروردین روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز تصمیم به پیشرفت و حرکت رو به جلو مردم ایران است.

با گذشت ۴۴ سال از این انقلاب، کشور ایران همواره به سمت پیشرفت و ترقی حرکت کرده و در میان موضوع انرژی، آب و برق نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

با تصمیم وزارت نیروی دولت آیت‌الله رییسی، تلاش شده تمامی پروژه‌های آبی و برقی نیمه‌کاره در کشور مجددا فعال و در کم‌ترین زمان به بهره‌برداری برسند تا با پایداری آب و برق یکی از زمینه‌های ایجاد اشتغال فراهم شود.

شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی در سایه تدبیر دولت سیزدهم نشان داد با برنامه‌ریزی دقیق و بسیج تمامی نیروها در شرایط سخت هم می‌توان به دستاوردهای مهمی از جمله اتمام عملیات اجرایی ۱۸ پروژه بزرگ و مهم آبی در زمینه شبکه‌های پایاب و تامین آب شرب استان دست یافت.

اجرای شبکه‌های پایاب پروژه پمپاژ کلاله و دارانا و ابراهیم سمیع در نقطه صفر مرزی، پروژه‌های آبی آیدوغموش میانه، سهند هشترود و قلعه چای عجب شیر، تبدیل بیش از ۶٠٠٠ هزار اراضی دیم به آبی و غیره همگی بیانگر حرکت و اعتماد درست مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این شرکت قصد دارد در راستای منویات رهبر انقلاب طی سال ١۴٠٢، تلاش خود را جهت اجرای شعار سال و پایدارسازی هر چه بیشتر کالای مهم آب، رشد تولید را دو چندان کند و با عزمی راسخ پروژه‌های آبی استان آذربایجان شرقی را پیگیری کند.