یکی از چالشی‌ترین سال‌های تحصیلی را پیش رو داریم
یکی از چالشی‌ترین سال‌های تحصیلی را پیش رو داریم

به گزارش تایسیز اذربایجان ، منطقه‌ی آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در «گردهمایی مدیران کل جوار یک آموزش و پرورش کشور» اظهار کرد: تلاش می کنیم با ساماندهی نیرو در سال تحصیلی جدید کلاس بدون معلم نداشته باشیم. وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید ۳۴۰۰ نفر بازنشستگی داریم که رقم قابل توجه و بی‌سابقه‌ای است. وی […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ، منطقه‌ی آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در «گردهمایی مدیران کل جوار یک آموزش و پرورش کشور» اظهار کرد: تلاش می کنیم با ساماندهی نیرو در سال تحصیلی جدید کلاس بدون معلم نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید ۳۴۰۰ نفر بازنشستگی داریم که رقم قابل توجه و بی‌سابقه‌ای است.

وی افزود: ساماندهی نیروی انسانی با رویکرد تفویض اختیار به استان‌ها و عدم ارسال دستورالعمل متمرکز و مستند و رویکرد مدرسه محوری، فرابخشی و اصل برخورداری  دو موضوع بسیار مهم در راهنمایی ساماندهی نیروی انسانی هستند که هر کدام در شرایط فعلی پیامدهای خاص خود را دارد.

پاشایی خاطرنشان کرد: این جلسه نیازمند تدبیر حساس مدیران در سطح ستاد و ادارات کل با رویکرد انعطاف پذیری و پیش‌بینی برهه‌ها برای رفع آن‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:همه‌ی اقدامات ما در پوشش تحصیلی به ویژه در مقطع ابتدایی رسیدن به یک پوشش صد درصدی بوده و باید در همه‌ی استان‌های همجوار، رویکردها و اقدامات تقریباً هماهنگ باشد.