۱۱۰ خانوار چندقلو از خدمات بهزیستی استفاده می کنند
۱۱۰ خانوار چندقلو از خدمات بهزیستی استفاده می کنند

به گزارش تایسیز اذربایجان، محسن ارشدزاده  افزود: هم اکنون ۱۲۰ مرکز توانبخشی شبانه روزی و روزانه در این استان فعال است که به حدود ۱۰ هزار نفر خدمات ارایه می کنند. وی با بیان اینکه در ۱۶ شهرستان استان اورژانس اجتماعی فعال است، اظهار داشت: در این مراکز خدمات لازم به افراد تحت پوشش بهزیستی ارایه […]

به گزارش تایسیز اذربایجان، محسن ارشدزاده  افزود: هم اکنون ۱۲۰ مرکز توانبخشی شبانه روزی و روزانه در این استان فعال است که به حدود ۱۰ هزار نفر خدمات ارایه می کنند.

وی با بیان اینکه در ۱۶ شهرستان استان اورژانس اجتماعی فعال است، اظهار داشت: در این مراکز خدمات لازم به افراد تحت پوشش بهزیستی ارایه می شود.

ارشد زاده، ارایه خدمات به بیش از ۴۵ هزار کودک در یک هزار مهدکودک شهری و روستایی، خدمات مشاوره ای به افراد تحت پوشش در ۱۲۶ مرکز مشاوره دولتی و غیر دولتی و ارایه خدمات برای افراد معتاد در ۸۶ مرکز درمان و کاهش اعتیاد را از جمله اقدام های این اداره کل اعلام کرد.

وی گفت: امسال ۱۲۶ طرح عمرانی با ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار در استان آغاز شده است که تحویل جامعه هدف می شود.

ارشد زاده ادامه داد: از این تعداد ۷۸ واحد مربوط به مسکن مددجویان و توانجویان و ۴۸ طرح مربوط به مراکز خدمات تخصصی در حوزه های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری است.

منبع: ایرنا