۱۷ روستای شهرستان چاراویماق به شبکه گاز متصل گردید
۱۷ روستای شهرستان چاراویماق به شبکه گاز متصل گردید

۱۷ روستای شهرستان چاراویماق به شبکه گاز متصل گردید همزمان با بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر و افتتاح ۴ روستای دیگر، پروژه گازرسانی به ۱۷ روستای شهرستان چاراویماق به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در آیین این افتتاح که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، فرماندار و […]

۱۷ روستای شهرستان چاراویماق به شبکه گاز متصل گردید

همزمان با بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر و افتتاح ۴ روستای دیگر، پروژه گازرسانی به ۱۷ روستای شهرستان چاراویماق به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در آیین این افتتاح که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، فرماندار و سایر مسؤولین شهرستانی برگزار شد، رئیس اداره گاز شهرستان چاراویماق به تشریح پروژه اجرایی پرداخت و گفت: گازرسانی به ۱۷ روستای شهرستان چاراویماق، با اعتباری بالغ بر۵۴ میلیارد ریال و اجرای ۷۵ کیلومتر شبکه گازرسانی به بهره برداری رسیده و ۸۳۳ خانوار روستایی شهرستان، تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.  
 
احمد ایمانی افزود: شهرستان چاراویماق دارای ۲۲۰ روستای با سکونت دائم بوده که هم اکنون ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی ۷۹٫۴۳ درصد می باشد.
 
وی اظهار داشت: گازرسانی به ۴۶ روستای این شهرستان نیز در حال اجرا است که ان شاءا… با تکمیل این پروژه ها و بهره مندی روستاهای در حال اجرا، تعداد خانوار بهره مند به ۶۹۷۸ با درصد بهره مندی ۹۴٫۳ درصد خواهد رسید