۱۹۲ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی انصراف دادند
۱۹۲ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی انصراف دادند

۱۹۲ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی انصراف دادند تایسیز نیوز- دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: از ۷۰۴ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان ۱۹۲ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی انصراف دادند. حسن حقیقیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاراظهار کرد: برخی از این افراد […]

۱۹۲ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی انصراف دادند

تایسیز نیوز- دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: از ۷۰۴ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان ۱۹۲ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی انصراف دادند.

حسن حقیقیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاراظهار کرد: برخی از این افراد به نفع برخی دیگر از نامزدها کناره گیری کردند و برخی هم میدان را برای نامزدهای اصلح تر باز گذاشتند.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش ها اکنون ۵۱۲ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای ۱۹ کرسی این مجلس در آذربایجان شرقی باهم رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: از ساعت ۸ صبح امروز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به پایان رسیده بر این اساس هر گونه تبلیغ از طرف نامزدها و طرفداران آنان خلاف قانون است.

حقیقیان از فضای حاکم بر تبلیغات و روند حاکم جاری در انتخابات یازده اسفند ابراز رضایت کرد و گفت: تاکنون امنیت و اخلاق بر روند پیش از آغاز انتخابات حاکم بوده و امیدواریم با همین روند انتخابات برگزار و با اعلام نتایج به پایان برسد.

به گزارش تایسیز نیوز، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفند جاری برگزار می شود.

آذربایجان شرقی ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی و پنج عضو در مجلس خبرگان رهبری دارد.