۲۳ فرآیند زاید در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی حذف شد
۲۳ فرآیند زاید در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی حذف شد

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایرنا، رحیم بابایی اظهار داشت: پس از استقرار میز خدمت در این شرکت اقدامات لازم برای کاهش بروکراسی اداری و مراجعات سرمایه گذاران به بخش های مختلف انجام و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، ۲۳ فرآیند در واگذاری حق انتفاع حذف و در ۱۱ فرآیند خلاصه شد. وی […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایرنا، رحیم بابایی اظهار داشت: پس از استقرار میز خدمت در این شرکت اقدامات لازم برای کاهش بروکراسی اداری و مراجعات سرمایه گذاران به بخش های مختلف انجام و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، ۲۳ فرآیند در واگذاری حق انتفاع حذف و در ۱۱ فرآیند خلاصه شد.

وی افزود: در مدت زمانی که از استقرار میز خدمت در شرکت شهرک های صنعتی استان می گذرد، رضایت مندی مراجعه کنندگان از کاهش بروکراسی ها بالا رفته و فضای سرمایه گذاری در استان بهبود یافته است.
بابایی با اشاره به استقرار واحد حقوقی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در میز خدمت، گفت: حضور مستقیم همکاران حقوقی در کنار همکاران سایر بخش ها موجب شده تا بتوانیم بدون واسطه مشکلات را رصد کرده و با نظر حمایتی در جهت حل مشکلات قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مزایای حضور واحد حقوقی در میز خدمت سلب دیدگاه سنتی به این واحد بوده و باعث شد تا مراجعه کنندگان از این بخش به عنوان همراه خود یاد کنند.
آذربایجان شرقی با ۳٫۹ میلیون نفر جمعیت دارای ۵۴ شرکت و ناحیه صنعتی بوده که این تعداد شامل ۳۷ شهرک و ۱۷ ناحیه صنعتی است.