۲۹ پرونده احتکار در آذربایجان شرقی در دست رسیدگی است
۲۹ پرونده احتکار در آذربایجان شرقی در دست رسیدگی است

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایرنا، سردار محسن حسن خانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر مبارزه با احتکار و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با توجه به نوسانات ارزی اظهار داشت: حجم ورود قاچاق کالا و ارز در آذربایجان شرقی نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش یافته است. […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایرنا، سردار محسن حسن خانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر مبارزه با احتکار و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با توجه به نوسانات ارزی اظهار داشت: حجم ورود قاچاق کالا و ارز در آذربایجان شرقی نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش یافته است.

وی همچنین در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در بخش مبارزه با مواد مخدر گفت: در ۶ ماهه نخست امسال یکهزار و ۲۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

حسن خانی اعلام کرد: در این ارتباط ۱۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در آذربایجان شرقی شناسایی و منهدم و ۲ هزار و ۷۰۰قاچاقچی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پارسال ۲۰ هزار معتاد در آذربایجان شرقی دستگیر شدند، گفت: در ۶ ماهه امسال نیز ۱۰ هزار و ۶۰۰ معتاد تحویل مراکز بازپروری شدند.

حسن خانی همچنین با ابراز رضایت از امنیت حاکم در استان، گفت: آذربایجان شرقی از امن ترین استان های کشور است و اشرافیت کامل امنیتی در تمام جنبه ها وجود دارد.
وی تعداد تماس مردم با سامانه ۱۱۰ پلیس را بیش از ۸۰۰ هزار مورد اعلام کرد و افزود: این ارتباط تنگاتنگ مردمی نشان اعتماد آنان به نیروی انتظامی است.