۳۲۲۶ فقره روادید سفر به عراق در تبریز صادر شد
۳۲۲۶ فقره روادید سفر به عراق در تبریز صادر شد

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل ازایرنا، ‘امیر روحی ملکی’ اعلام کرد: یکهزار و ۶۳۴ روادید مربوط به زایران آذربایجان شرقی و یکهزار و ۵۹۲ فقره روادید مربوط به زایران آذربایجان غربی است. وی ادامه داد: ویزای زایران استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی توسط نمایندگی موقت سفارت عراق در تبریز صادر می شود. روحی […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل ازایرنا، ‘امیر روحی ملکی’ اعلام کرد: یکهزار و ۶۳۴ روادید مربوط به زایران آذربایجان شرقی و یکهزار و ۵۹۲ فقره روادید مربوط به زایران آذربایجان غربی است.
وی ادامه داد: ویزای زایران استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی توسط نمایندگی موقت سفارت عراق در تبریز صادر می شود.

روحی اضافه کرد: برای زیارت اربعین و سفر به عتبات عالیات عراق در این ایام داشتن گذرنامه و اخذ ویزا ضروری است.

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی اضافه کرد: بر این اساس ویزای زایران حسینی توسط نمایندگی موقت سفارت عراق در تبریز به صورت انفرادی صادر می شود ولی زایران می توانند به شکل گروهی عازم شوند.
روحی همچنین با تاکید به پرداخت حق بیمه زایران برای سفر به عتبات عراق گفت: زایران با مراجعه به نمایندگی های بیمه ایران و پرداخت ۱۵۰ هزار ریال حق بیمه می توانند خود را بیمه حوادث و درمان کنند.
وی یادآوری کرد: زایران از ۲۰ کیلومتر مانده به عراق و در برگشت از زیارت نیز به همین صورت تحت پوشش بیمه قرار می گیرند و جمعیت هلال احمر ایران نیز در طول سفر خدمات درمانی زایران را برعهده دارد.
در اجتماع میلیونی مسلمانان و شیعیان که از نقاط مختلف جهان برای ابراز ارادت به اباعبدالله در اربعین امام حسین(ع) در کربلا تشکیل می شود، هزاران نفر از آذربایجان شرقی حضور می یابند.