۳۸۲ درصد رشد در تعیین تکلیف قراردادهای راکد شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی
۳۸۲ درصد رشد در تعیین تکلیف قراردادهای راکد شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی

🔴 ۳۸۲ درصد رشد در تعیین تکلیف قراردادهای راکد شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی 🔹مدیر حقوقی و قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از فسخ بیش از ۷۱۵ قرارداد واگذاری زمین سرمایه‌گذاری راکد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: زمین شهرک‌های صنعتی فقط به سرمایه‌گذاران فعال واگذار می‌شود. 🔹به گزارش روابط عمومی شرکت […]

🔴 ۳۸۲ درصد رشد در تعیین تکلیف قراردادهای راکد شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی

🔹مدیر حقوقی و قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از فسخ بیش از ۷۱۵ قرارداد واگذاری زمین سرمایه‌گذاری راکد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: زمین شهرک‌های صنعتی فقط به سرمایه‌گذاران فعال واگذار می‌شود.

🔹به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی، فرهاد ایرانی‌فام در بازدید از شهرک صنعتی مراغه ۲، با تاکید بر آزاد سازی و تعیین تکلیف اراضی راکد و بلا استفاده اظهار داشت: اراضی شهرک‌های صنعتی باید به سرمایه گذاران واقعی و علاقه مند و کارآفرینان بر اساس دستورالعمل های ابلاغی صورت گیرد.

🔹وی با بیان اینکه بر اساس رویکرد واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی به سرمایه‌گذاران واقعی و خلع یَد از صاحبان اراضی بلا استفاده، در سال ۱۳۹۸ تعداد ۳۶۴ قرارداد واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی لغو شد، افزود: در سال ۱۳۹۹ هم تعداد ۳۵۱ قرارداد واگذاری زمین صنعتی به سرمایه‌گذاری راکد در آذربایجان شرقی لغو شده است.

🔹گفتنی است این آمار در مقایسه با سنوات قبل،  رشد ۳۸۲درصدی داشته که این میزان قابل توجه جهت تعیین تکلیف قراردادهای راکد در عملکرد این شرکت بی سابقه می باشد.