۴ وزیر جدید به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشند
۴ وزیر جدید به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشند

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام محمد علی آل هاشم در دیدار با “حسینعلی امیری”، معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: مردم تحت فشار اقتصادی و همچنان پایبند به آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری هستند، مشکلات زیاد بوده و باید رفع شوند. وی با اشاره به خداحافظی استاندار آذربایجان شرقی، افزود: […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام محمد علی آل هاشم در دیدار با “حسینعلی امیری”، معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: مردم تحت فشار اقتصادی و همچنان پایبند به آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری هستند، مشکلات زیاد بوده و باید رفع شوند.

وی با اشاره به خداحافظی استاندار آذربایجان شرقی، افزود: آقای خدابخش در مدت ۱۳ ماه خدمتش، اگر در تبریز بود، جمعه هر هفته در نماز جمعه حاضر می‌شد و روز تعطیل نداشت، همیشه همراه و همدل بود، اما باید تسلیم قانون شد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مسئولان استان، همراه هستند، وزیر جدید راه نیز بسیار فعال بوده و هفته گذشته بازدیدی از پروژه راه‌آهن استان داشت، هر چند این پروژه باید ۱۰ سال پیش تحویل داده می‌شد، اما کارها سرعت بیشتری به خود گرفته‌اند.

وی در ادامه گفت: در حوزه کارهای پارلمانی، در خصوص مالیات و ارزش افزوده گلایه داریم و در جلسات نیز مرتبا از این دو مورد گلایه می‌شود، ظاهرا  قرار است در مجلس نسبت به این موضوع، تجدید نظر شود، امیدواریم با عملی شدن آن از نگرانی‌ها کاسته شود