۶هزار تن برنج احتکار شده، مصرف ۱ سال آذربایجان شرقی است/۱درصد از ازدواج های تحت پوشش کمیته امداد به طلاق انجامیده است
۶هزار تن برنج احتکار شده، مصرف ۱ سال آذربایجان شرقی است/۱درصد از ازدواج های تحت پوشش کمیته امداد به طلاق انجامیده است

به گزارش تایسیز اذربایجان مجید خدابخش در آیین افتتاح ۱۳۱ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار داشت: موضوع کمیته  امداد  از شاهکار های جمهوری اسلامی ایران است، در سال های اول انقلاب در شهرهایی که هنوز امنیت کامل هم نداشتند، کمیته امداد بنا شده بود. وی گفت:  شرایط اقتصادی باید به گونه ای باشد […]

به گزارش تایسیز اذربایجان مجید خدابخش در آیین افتتاح ۱۳۱ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار داشت: موضوع کمیته  امداد  از شاهکار های جمهوری اسلامی ایران است، در سال های اول انقلاب در شهرهایی که هنوز امنیت کامل هم نداشتند، کمیته امداد بنا شده بود.

وی گفت:  شرایط اقتصادی باید به گونه ای باشد که افراد تحت پوشش کمیته امداد کاهش یابد نه اینکه هرروز افزایش پیدا کند، اشتغال یکی از اصلی ترین رویکردهای کمیته امدا باید باشد خوشبختانه در چند سال اخیر کمیته امداد رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده است.

استاندارآذربایجان شرقی تصریح کرد: در بحث آموزش خانواده، کمیته امداد به خوبی عمل کرده است به طوری که  فقط ۱ درصد از ازدواج های افراد تحت پوشش این کمیته به طلاق انجامیده در حالی که در کل کشور این امار بسیار بالاتر است، کمک به تحصیل فرزندان مددجویان از دیگر اقداماتی است که با کمک دولت  در حال انجام شدن است،

خدابخش خاطر نشان کرد: طرح افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد ازاوائل سال جاری با همکاری کمیته امداد و دولت آغاز شده است که این رقم باید به حدود ۳۰۰هزار تومان برسد،همچنین وزارت رفاه سبد غذایی را برای ۳ دهک پایین جامعه در نظر گرفته است که امیدواریم هرچه زودتر عملیاتی شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخورد با محتکران کالا بیان داشت: در کنار تحریم ها برخی افراد هم هستند که زیاده خواهی می کنند، ۱۰ هزار تن میلگرد  احتکار می شود، احتکار کنندگان کالای مردم در مقابل خدا و شهدا چه جوابی برای گفتن دارند.

وی اضافه کرد: اخیرا ۶ هزار تن برنج احتکار شده را پیدا کردیم،  این مقدار مصرف ۱ سال آذربایجان شرقی است، نباید به اینگونه افراد رحم شود چراکه ان ها به ملت رحم نکردند. حرام خوارگی اینگونه افراد آسیبی است که به جامعه می زند و اثر وضعی در این دنیا دارد.